Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самостійна робота № 7

Рис. 6.3. Основні схеми дільниць обертання локомотивів.

3.Система технічного обслуговування тягового рухомого складу і планово-попереджувальних ремонтів включає:

* технічне обслуговування ТО-1, ТО-2, ТО-3, поточний ремонт ПР-1 – огляд и і роботи з метою попередження появи несправностей в експлуатації, підтримання рухомого складу в працездатному і належному санітарно-гігієнічному стані, забезпечення пожежної безпеки та безаварійної роботи;

* технічне обслуговування ТО-4 – для обточування бандажів колісних пар без відкочування їх з-під рухомого складу) з метою підтримання оптимальної величини прокату та товщини гребенів;

* технічне обслуговування ТО-5 – підготування тяг7ового рухомого складу з консервацією для довгострокового зберігання в резерві, перед відправленням в капітальний і поточний ремонти;

* поточні ремонти ПР-2 та ПР-3 – для забезпечення справності тягового рухомого складу, відновлення експлуатаційних характеристик та забезпечення їх стабільності в міжремонтний період, виконання ревізії, ремонту, заміни груп деталей, вузлів та агрегатів, а також часткової модернізації;

* капітальний ремонт КР-1, поточний ремонт підсилений ПР-3П – для відновлення паспортних характеристик, часткового відновлення ресурсу, заміни і ремонту зношених, несправних агрегатів, вузлів, деталей та їх модернізації;

* капітальний ремонт КР-2 – для відновлення справності та повного ресурсу тягового рухомого складу, його паспортних характеристик, модернізації агрегатів, вузлів та деталей, повної заміни кабелів та обладнання, що відпрацювало свій ресурс, на нове;

* капітальний ремонт з подовженням ресурсу КРП – для відновлення експлуатаційних характеристик, справності та повного ресурсу на період подовження строку служби понад встановленого після побудови.

Технічне обслуговування ТО-1 виконується локомотивними бригадами (огляд, прибирання, регулювання, очищення і змащення окремих вузлів і деталей) щоденно.

Технічне обслуговування ТО-2 поїзних локомотивів та моторвагонного рухомого складу проводиться в спеціальних ПТО слюсарями; ТО-2 маневрових, вивізних та інших локомотивів при закріпленій ізді проводиться у ПТО слюсарями за участю закріплених бригад. Періодичність ТО-2 встановлюється начальником залізниці в межах 24-60 годин. Тривалість ТО-2 для різних локомотивів установлюється в межах 1-2 години.

Технічне обслуговування ТО-3, ТО-4, ТО-5, поточний ремонт ПР-1 виконуються в депо приписки ТРС комплексними спеціалізованими бригадами.

Поточний ремонт ПР-2, ПР-3 виконуються в спеціалізованих депо залізниці, які мають необхідну ремонтну базу.

Технічне обслуговування ТО-4 дозволяється об’єднувати з виконанням ТО-3, ПР-1, ПР-2.

Капітальний ремонт, модернізація тягового рухомого складу виконується на спеціальних заводах.

Нормативні міжремонтні періоди для ТО-3, усіх поточних і капітальних ремонтів установлюються Укрзалізницею для кожного виду і серії ТРС в залежності від їх пробігу.

4. Екіпірування локомотивів – це забезпечення їх піском, мастилом, обтиральним матеріалом, а тепловозів – також паливом і водою.

Екіпірувальні пристрої розміщуються на території основних і оборотних депо, в пунктах обороту та іноді на приймально-відправних коліях станцій. Екіпірування поєднують з ТО-2 в основних і оборотних депо та на ПТО, де ці операції виконуються в закритих стійлах; іноді суміщають також зі зміною локомотивних бригад під поїздом – в цих випадках вона може виконуватися і на приймально-відправних коліях станцій.

 

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств локомотивного господарства. | Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією роздільного пункту, його основними нормативними документами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.