МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розвиток технікиВисновки Причини Столипінську аграрну реформу не було доведено до кінця Недоліки реформи • Встановлено високі ціни на поміщицькі землі, що робило їх недоступними для багатьох селян, • Вона сприяла соціальному розшаруванню на селі.
• Загострила боротьбу безземельних і малоземельних селян проти поміщиків та сільських багатіїв. • Збільшилася чисельність селян, які змушені були йти в місто, поповнюючи ряди робітничого класу. • У цілому не вирішила аграрного питання. • Реформа не усунула поміщицької форми землеволодіння. 1. Протидія селян. 2. Недостатнє фінансування. ■ ( 3. Загибель П. Столипіна. 1 вересня 1911 р. П. Столипіна вбито в Київському міському театрі (нині Київський національний театр опери та балету) агентом охоронного відділення Д. Багровим. Поховано П. Столипіна в Києво-Печерській лаврі. 1.Зруйнувати остаточно селянську общину не вдалося. 2. Реформа не змогла ліквідувати поміщицьке землеволодіння й систему відробітків. 3. Зазнала краху переселенська політика П. Столипіна:- 4. З поглибленням майнового розшарування селянства загострилося соціальне напруження на селі, бо селяни змушені були йти в кабалу до поміщиків і заможних селян. 5. Із сільського господарства у промисловість йшло багато малоземельних і безземельних селян, що давало промисловості дешеву робочу силу і сприяло зростанню промислового виробництва. Розвиток культури на початку XX ст. Характерні риси розвитку культури 1. Поділ українських земель під владою двох імперій — Російської та Австро-Угорської - на початку XX ст. не сприяв розвиткові культури. 2. Великодержавна політика колонізаторів гальмувала розвиток українського народу, бо проводилася антиукраїнська політика в галузі освіти і культури. 3. Культура розвивалася за умов зростання національно-визвольного, революційного руху, який набув особливого піднесення в період революції 1905 - 1907 pp. 4. Негативний вплив на розвиток культури мала шовіністична політика царизму, що продовжувала русифікаторство і репресії стосовно української культури. 5. Негативним чинником розвитку культури було й глибоке культурне розшарування українського суспільства, внаслідок чого більшість населення не змогла познайомитися зі здобутками національної культури. 6. Економіка вимагала кваліфікованих грамотних кадрів для промисловості й сільського господарства, що сприяло розвиткові спеціальної професійної освіти (ремісничих, гірничих, комерційних училищ). '.' '; Освіта 1. Російська й Австро-Угорська імперії гальмували розвиток освіти в Україні. Рівень освіти був незадовільним. 2. Напередодні Першої світової війни на українських землях у складі Російської імперії на кожну тисячу осіб навчалося лише 67 учнів, не було обов'язкового початкового навчання. 3. В Україні діяло 26 тис. загальноосвітніх шкіл з 2,6 млн учнів. Було лише 452 середні школи, в яких навчалося 140 тис. учнів, та 19 вишів, де налічувалося 26,7 тис. студентів. На території України не було жодного вищого навчального закладу з українською мовою викладання, а під владою царської Росії - жодної української школи на державному утриманні. 4. Серед сільського населення лише 20% вміло читати й писати. 5. На західноукраїнських землях діяло лише 3 тис. початкових шкіл, 6 державних і 15 приватних гімназій. Зокрема: ; у Галичині: • понад 980 сіл (із 6240) не мали шкіл; •середніх шкіл у Галичині було 9, із них з українською мовою навчання лише 4; на Буковині: • основна маса населення була неписьменною; • діяла лише одна українська гімназія. . на Закарпатті: • шкільне навчання велось лише угорською мовою. 6. 1911 р. у Львівському університеті студенти-українці ста Висновки 1. На всій території України не було жодного вищого навчального закладу з українською мовою викладання, а в царській Росії не було жодної української школи, що перебувала б на державному утриманні. 2. Політика правлячих кіл обох імперій була спрямована на гальмування прагнення мас до освіти, боячись зростання загальнополітичної і національної самосвідомості українського народу. 3. Освіта всіх рівнів була доступна лише заможним верствам, а основна маса населення залишалася неписьменною або малописьменною.
Наука. Видатні вчені Економічні цотреби значно прискорили розвиток вітчизняної науки й техніки. М. Курако(1872-1920) - розробив і впровадив у життя проект доменної печі, що відповідала кращим європейським зразкам. Л.Лутугін (1864-1915) - склав карту геологічної будови Донбасу, яку 1911 р. на Всесвітній виставці відзначено золотого медаллю. За професією Л. Лутугін - гірничий інженер і багато працював для промислового розвитку Донбасу. Читайте також:
|
||||||||
|