МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Співвідношення державного управління і державної виконавчої влади.Лекція 2 План 1. Відмінність поннять "виконавча влада" і "державне управління ". 2. Адмінистративне право,як регулятор дердавного управління. 3. Дердавне управління в умовах проведення адмінистративної реформи. 1. Виконавча влада по своїй суті не ототожнюється з державним управлінням.Державне управління характерезується,як вид державно-виконавчої діяльності.Розгядаючи співвідношення виконавчої влади і державного управління потрібно зазначити низку характеристик,які по суті відрізняють ці поняття: 1.Державне управління за своїм призначенням – це вид державної діяльності в межах якої реалізується державна влада (це відповідає сестемі поділу влади)оскільки кожна гілка єдиної державної влади реалізує повноваження через діяльність відповідних суб`єктів.Виконавча влада набуває реального характеру в діяльності відповідних ланок державних органів та їх апарату,що мають назву огранів виконавчої влади. 2.Державне управління здійснюється у рамках єдиної системи державної влади на засадах поділу влади.Державне управління виступає більш широким поняттям ніж виконавча влада,тому що в нього входять виконавча і розпорядча діяльності. 3.Всі суб`єкти виконавчої влади є ланками системи державного управління. Сутність проблеми співвідношення виконавчої влади державного управління окреслюється низкою вищеперерахованих чинників,але сутність полягає в тому,що ці поняття майже тотожні,але їх ототожнення неможливо у зв`язку із поділом влади на гілки (виконавчу,законодавчу,судову).Відмінність полягає в ступені впливу,суб`єкта управління на суб`єкт підпорядкування,на рівні прямого або опосередкованого упрваління.На сьогодні створюються системи виконавчої влади та організаційний механізм здійснення виконавчої влади,як державного управління.Адмінистративне право виступає необхідним та важливим джерелом і інструментом управління соціальними процесами в. суспільстві Межі адмінистративно-правового регулювання пов`язані з діяльністю органів державної влади і охоплюють суспільні відносини управлінського характеру,що складаються в цій сфері державної діяльності,щодо керівництва економікою,соціальною і культурною сферами та адмінитсративною діяльністю всіх державних органів.
2. Адміністративне право розглядається,як сукупність правових норм,що регулюють суспільні відносини в сфері державного управління.Фундаментом адміністративного права в практичному застосуванні цих норм,є адміністративне законодавство,яке є складовою частиною всього законодавства України. Адміністративне законодавство (як елемент державного управління) - це система правових актів,у яких знаходять свій зовнішній вплив адміністративно-правові норми,які відносяться до управлінської діяльності,як виконавчої так і розпорядчої. Основними складовими елементами системи адмінітсративно-правового регулювання є: 1. Охорона та забезпечення прав та свобод громадян. 2. Розробка та реалізація загалбно-державних програм економічного,науково-технічного,соціального і культурного розвитку. 3. Управління об`єктами державної власності у відповідності до одного законодавства. 4. Вдосконалення форм і методів державного управління. 5. Розв`язання організаційних проблем державного будівництва. 6. Вдосконалення заходів заоохочення та застосування дисциплінарної відповідальності в державному управлінні (в тому числі державних службовців). 7. Вдосконалення адміністративної діяльності та заходів адміністративного примусу ОВС. 8. Вдосконалення адміністративної діяльності та діяльності всіх правоохоронних органів в сфері адміністративно-правової забезпеченості, 9. Щодо зміцнення режиму законності та порядку.
Згідно з вищезазначеним виконавча влада представлена в механізмі поділу влади ограганами виконавчої влади.Державне управління здійснюється в межах цієї системи та іншими державними органами,що не названі в КУ,як виконавчі і виявляються у діяльності різних ланок державного апарату,які за своєю сутністю є органами державного управління.Основне призначення державного управління виконавча і розпорядча діяльність у межах,що передбачені адміністративно-правовими приписами (нормами),що складають адміністративне законодавство.
3. Потреба адміністративної реформи в Україні набуває актуальності у зв`язку із гальмуванням перехідних процесів від соціалістичної системи управління всіма галузями державної діяльності до демократичних форм управління державою. Реформування потребує не тільки наука адміністративного законодавства,скільки практична база застосування адміністративного права в усіх сферах регулювання суспільних відносин.В концепції здійснення адміністративної реформи ( ухвалена указом президента України від 22.07.1998) визначено 5 напрямків здійснення адміністративної реформи: 1. Створення нової правової бази. 2. Формування нових інститутів організаційних структур та інструментів державного управління. 3. Кадрове забезпечення нової системи державного управління. 4. Зміцнення та формування фінансово-економічних основ в державному управлінні. 5. Наукове та інформаційне забезпечення системи державного управління (формівання механізмів науково-інформаційного моніторингу адміністративної галузі діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|