Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості методу

Виготовлені на рівні першого поверху покриття й перекриття чи поверхи піднімають на необхідну позначку за допомогою підйомників, які встановлюють на збірні колони і які повинні працювати синхронно.

Рис. 5.35. Сталева обойма (комір): 1- швелер; 2- ребра жорсткості; 3- напівкруглі гнізда для перепуска тяг підіймачів.

Перекриття і покриття являють собою частіше безбалочні плоскі плити (іноді ребристі або кесонні). Для з’єднання перекрить з колонами в плиті в цих місцях встановлюють сталеві обойми (коміри), крізь які проходять колони (рис. 5.35).

В полках кутника або швелера, з якого виготовлена обойма, зроблені отвори, а в плитах – вирізи для перепуску і кріплення вантажних тяг підіймачів.

Колони багатоповерхових будинків діляться на яруси. Висота ярусу залежить від умов виготовлення, транспортування, нарощування колон при монтажі, типу підіймачів, послідовності піднімання перекрить і поверхів.

Якщо підіймачі встановлюють на оголовки колон, висоту ярусу приймають 10…12м. Коли підіймачі встановлюють в будь-якому місці по висоті колони, висота ярусу може бути до 20м. Довжина колон другого і наступних залежить від максимальної вантажопідйомності крана. При цьому слід враховувати гнучкість колон в процесі піднімання, яка не повинна бути більше нормативної.

(5.23)

де - розрахункова довжина колони; b – найменшій розмір поперечного перерізу колони.

Максимальні розміри поперечного перерізу колон обмежуються конструкцією підіймачів. Для електромеханічних підіймачів, які пересуваються вздовж колон максимальний переріз не повинен бути більше 450х450мм, а для гідравлічних – 500х600мм.

Розрахункова довжина колони

(5/24)

де - дійсна довжина колони; - коефіцієнт вільної довжини, приймається =2, коли плита покриття піднята на проектну позначку, але ще не закріплена, тобто коли колона являє собою консоль з затисненим нижнім кінцем – це найгірший випадок. Але якщо монтаж ведеться по колонах, які по верху закріплені в’язями до стін ядра жорсткості, то =1,2. Досвід будівництва і Єревані (Вірменія) показав, що граничну гнучкість колон можна приймати 55…60.

Рис. 5.36. Кріплення плит перекрить до колон: 1- колона; 2- комір; 3- плита; 4- закладний штир.

При виготовленні колон в них залишають скрізні отвори для закладних штирів та автоматичних засувок, які необхідні для постійного й тимчасового закріплення плит перекрить. Закладні штирі можуть бути у вигляді, наприклад, двотаврів (рис. 5.36).

Стики колон мають розташовуватися у зоні середньої третини висоти поверху і за зоною отворів під штирі.


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  7. Аграрне виробництво і його особливості
  8. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  9. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  10. Анатомо-фізіолгічні особливості
  11. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  12. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування об’ємно-переставної опалубки | Технологія методу підйому перекрить

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.