МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Р . – приєднання Японії до Троїстого пакту.Р. – ІІ наступ на Пн. Китай. Рр. – окупація японськими військами Пн. – Сх. Китаю. Створення Манчжоу –Гоу. Р. – провальна військова експедиція до Китаю. Характеристика політичного розвитку: - Заборона політичних партій; - Мілітаризація економіки; - Демпінг у зовнішній торгівлі; - Мобілізація всіх ресурсів на воєнні цілі; - Курс на створення гегемонії Японії в Тихоокеанському регіоні. Китай в 20 – 30 – ті рр.. ХХ ст.. 1919 р. – рух «4 травня».
1927 – 1950 рр. – громадянська війна в Китаї між КПК і Гоміньданом 1931 - 1932 рр. – японська агресія в Маньчжурію. Погіршення становища Китаю.Захід не засудив дії агресора. 30 – ті рр.. – політика навіювання між СРСР і країнами Заходу. Індія в 20 – 30 ті рр.. ХХ ст..
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|