МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Коротко охарактеризуємо кожну з фаз ділового циклу.Ознаки економічної кризи: — перевиробництво товарів порівняно з платоспроможним попитом на них; — значне скорочення обсягів виробництва; — падіння цін; — дефіцит вільних грошових засобів, необхідних для платежів; — біржовий крах та банкрутство підприємств; — зростання безробіття; — падіння рівня заробітної плати; — падіння рівня прибутку; — масове знищення товарів, устаткування тощо; — дезорганізація кредитної системи. Риси депресії: — "застій" виробництва; — низький рівень цін; — "в'яла" торгівля; — невисока ставка позичкового відсотка; — ліквідація товарного надлишку. Риси пожвавлення: — розширення виробництва до відновлення докризового рівня; — зростання цін; — підвищення норми прибутку; — зростання зайнятості; — пожвавлення торгівлі; — посилення оптимістичних очікувань. Риси піднесення: — перевищення максимального обсягу виробництва докризового рівня; — швидке зростання зайнятості; — зростання заробітної плати та інших видів доходів; — кредитна експансія; — штучне стимулювання сукупного попиту, зумовлене очікуванням торговцями зростання цін та їх бажанням купити більше товарів за нижчими цінами; — зростання пропозиції, яка з часом перевищує попит і створює умови для нової кризи.
Тема: ЗАЙНЯТІСТЬ, ВІДТВОРЕННЯ РОБОЧОЇ СИЛИ ТА ЇЇ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
Мета: · засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі; · розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі; · сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі. План лекції
1. Зайнятість: суть і форми. Теорії зайнятості. 2. Неповна зайнятість. Безробіття. 3. Відтворення робочої сили. Час: 2 год. Вид заняття : лекція Тип заняття: засвоєння нових знань Місце проведення: аудиторія Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка. Джерела інформації:(1) с. 396 - 419. Основні категорії і поняття: зайнятість, повна зайнятість, неповна зайнятість, часткова зайнятість, загальна зайнятість, економічна зайнятість, трудові ресурси, традиційна зайнятість, само зайнятість, рівень зайнятості, гнучка зайнятість, фрикційне безробіття, структурне безробіття, циклічне безробіття. Закон Оукена, добровільне безробіття , економічно активне населення, відтворення робочої сили. Студенти повинні знати: - основні поняття теми; - форми зайнятості; - види безробіття; Студенти повинні уміти: - аналізувати економічні факти; - пояснювати взаємозв’язок між економічними фактами; - розрізняти термінологію предмету; - використовувати інструменти економічних досліджень на практиці - розраховувати показники зайнятості населення; - знаходити рівень безробіття; - розрізняти різні типи безробіття. Домашнє завдання: В.Д . Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 396 – 419, 1.підготуватись до опитування за питаннями на с.419., 2.дати письмово визначення термінам навчального тренінга на с. 419.
Читайте також:
|
||||||||
|