Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 1 Поставте речення в питальну та заперечну форму

 

1. Polly will have washed the cutlery by the dinner. 2. The guests will have left by 11 p.m. 3. I will have cleaned the saucepans by the evening. 4. They will have watched the film by 10 p.m. 5. Billy will have caught some fish by breakfast. 6. Mary will have eaten all the grapes by my coming. 7. We will have taken all exams by the end of June. 8. The operation will have been over by two p.m. 9. I will have read all the press by that time.

Вправа 2 Відкрийте дужки, використовуючи the Future Perfect Tense

 

1. He (to write) a letter by 10 o’clock tomorrow. 2. He (to write) a letter by seven o'clock tomorrow? 3. He (not to write) a letter by seven o'clock tomorrow. 4. When I come home tomorrow, he already (to write) a letter. 5. They (to write) the test by that time? 6. Mom and I (to roast) the turkey by dinner. 7. By the time I come home our baby (to fall asleep). 8. Sally (not to write) the test by the next lesson. 9. The secretary (to type) all the documents by the time the boss comes? 10. They (to decorate) the castle by the next year.

Вправа 3 Відкрийте дужки, використовуючи the Future Perfect Tense

 

1.The surgeon (to perform) the operation by next Tuesday? 2. His parents (to send) all his belongings by that time. 3. Josh (not to arrive) in Dublin by tomorrow. 4. The dean (to meet) the students by 5 o'clock tomorrow? 5. The traveller (to reach) the camp by 9 p.m. 6. They (not to wide) this road by the end of this month. 7. Randy (to phone) me by 6 p.m. 8. Yoko (to finish) her poems by July. 9. Mother (to grate) the carrots by 10 p.m. 10. They (to written) letters yesterday.

Вправа 4 Перекладіть, використовуючи the Future Perfect Tense

 

1. Він не перекладе цю статтю до третьої години. 2. Вона виконає цю роботу до кінця місяця. 3. Чому твій друг не напише статтю до вечора? 4. Ти закінчиш читати цю книжку до завтрашнього дня? 5. Чи здійсниться моє бажання до Нового року? 6. Вони до того часу вже поїдуть. 7. Чому вона не почне працювати до дев'ятої ранку? 8. Чи закінчиться ця телепередача до четвертої години? 9. Вчитель до завтра перевірить всі наші роботи. 10. Чи до того часу діти вже приберуть в кімнаті? 11. Чи всі туристи зберуться біля готелю до шостої?


Лекція № 14

 

Тема 1: Порівняння часів Indefinite, Continuous, Perfect

Мета: Навчити порівнювати особливості вживання в мовленні часів Indefinite, Continuous, Perfect

 


Читайте також:

  1. Cкладне речення
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  4. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  8. Алгоритм формування статутного фонду банку
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. Аналіз капітальних інвестицій у формування основного стада
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ




Переглядів: 1224

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаткова література | Вправа 3 Розкрийте дужки, вживаючи необхідні часи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.