Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Середня група.

Тема: Небезпечна кімната (дрібні предмети)1.Мета: дати поняття про функціональне призначення предметів (ґудзики, намистинки, насіння рослин тощо), які за невмілого користування можуть зашкодити здоров'ю. 1 Дитячий садок. - 2002. - №46 (190). - С. 2.


Словник: ґудзики, намистинки.

Матеріал: Різноманітні дрібні предмети.

Хід заняття. Відгадування загадок про предмети. Роз­глядання предметів. Бесіда про функціональне призначен­ня кожного з продемонстрованих дрібних предметів. Оз­найомлення дітей з правилами поведінки з дрібними предметами.

Запитання: Чи можуть вуха, рот, ніс та інші органи тіла бути "схованкою" для ґудзиків, намистин, квасолі та інших дрібних предметів? Чому?

Старша група.

Тема: Небезпечна кімната(поводження з електропри­ладами).

Мета: навчити дітей безпечної поведінки з електро­приладами.

Словник: праска, розетка, телевізор.

Матеріал: ілюстрації, електроприлади та обладнання, доступне для сприймання дітьми старшого дошкільного

віку.

Хід заняття. Ознайомлення з електричними приладами, що знаходяться у кімнаті. Бесіда про прилади, які є вдома, та про те, як вони допомагають усім членам родини, їх функціональне призначення та правила техніки безпеки. Розповідь про електроприлади, які є вдома, та їх призна­чення. Бесіда про правила безпечної поведінки, щоб не зашкодити здоров'ю під час контакту з електроприладами.


Читайте також:

  1. VI. Середня кишка
  2. VІ Середня хронологічна
  3. Безпосередня і представницька демократія
  4. БЕЗПОСЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА ХВОРОГО ДО ОПЕРАЦІЇ
  5. В – середня тривалість додаткової відпустки одного працівника, що має
  6. Видаток і середня швидкість ламінарного потоку.
  7. Група. Показники інтенсивності
  8. Екскурсія-огляд вікна (середня група)
  9. Ефективний діаметр молекул. Частота зіткнень та середня довжина вільного пробігу молекул
  10. Загальна середня освіта.
  11. І Середня арифметична проста
  12. ІІ Середня арифметична зважена




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Молодша група. | Старша група.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.