МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підсистема аналізу маркетингової інформаціїЦя система виконує наступні функції по визначеній технологічній схемі: 1. Виявлення проблем і формулювання цілей дослідження. 2. Вибір джерел інформації. 3. Збір інформації. 4. Аналіз зібраної інформації. 5. Подання отриманих результатів. Етапи 3, 4, 5 підтримуються комп'ютерами і комп'ютерними мережами. На практиці в більшості маркетингових служб підприємств чи корпорацій приведена теоретична градація підсистем виявляється в інтегрованому виді. Невеликі і середні підприємства для вирішення маркетингових задач можуть застосовувати яку-небудь автономну маркетингову програму. Великі корпорації користуються насамперед маркетинговими модулями своєї корпоративної інформаційної системи. Якщо в корпоративних модулях відсутні засоби підтримки підсистеми досліджень і аналізу інформації, то можливо: 1. Замовити проведення маркетингових досліджень спеціалізованим 2. Створити свій відділ маркетингових досліджень, що використовує Проведення маркетингових досліджень і аналізу базується на застосуванні різних економіко-математичних методів, серед яких варто виділити: - багатовимірні методи (факторний), що використовуються для обґрунтування маркетингових рішень, в основі яких лежать чисельні взаємозалежні змінні (економічні показники — визначення обсягу продажу нового товару в залежності від його технічного рівня, ціни, конкурентоспроможності, витрат на рекламу); • регресійні і кореляційні методи, що дозволяють встановлювати • імітаційні методи, які використовують, коли змінні, що впливають методи статистичної теорії прийняття рішень, використовуються для стохастичного опису реакції споживачів на зміну ринкової ситуації (прогнозування ринкової частки) [2-4]. Система аналізу маркетингової інформації (САМІ) дозволяє визначити: • вплив основних факторів на збут продукції (обсяг продажу) та можливість збуту при збільшенні цін чи витрат на рекламу; оцінку діяльності підприємства; • параметри продукції підприємства, що забезпечують її конкурентоспроможність; • сегментацію ринку. Основна задача, пов'язана з МІС — створення системи, що дозволяє: швидко і раціонально обробляти інформацію; • фільтрувати інформацію; • направляти інформацію в потрібному обсязі, в потрібний пункт і в - чітко визначати джерела інформації та права користувачів на кожному рівні. - повні системи, що охоплюють всі області маркетингу, не застосовуються. Найбільш поширені часткові системи для окремих сфер (реклами, збуту і т. п.). Читайте також:
|
||||||||
|