МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практична робота № 10«Права доступу» Мета роботи:Засвоїти роботу з розділами «Права доступу» Порядок виконання роботи - Права доступу — необхідний елемент впорядкування роботи користувачів в Системі. Саме тому права доступу може встановлю-вати лише той користувач, який має повноваження Адміністратора Системи. Права доступу молена призначати, на відміну від прав Адміністратора Системи, як окремому користувачу, так і групі користувачів. Форма =Користувачі Системи: Виправлення = містить вікно списку розділів і підрозділів Системи. Але тільки виконуючи операцію виправлення запису, Адміністратор Системи має можливість привласнити певні права доступу користувачу (групі користувачів). У розділі Карти користувачів Системи відображається інформація про стан користувачів (хто з користувачів у даний момент працює, о котрій годині він почав роботу і з якої робочої машини була завантажена база даних (ім'я комп'ютера)). Призначте Ларіній Валентині наступні права доступу: - Журнал обліку робочого часу (тільки відділ маркетингу) — - Маркетингові акції — повний доступ; - Маркетинг та Збут (тільки розділи Партнери і Клієнти) — Відкрийте розділ Розділи => Права користувачів. Відкриється вікно =Користувачі Системи: Виправлення=. Спочатку виберіть потрібного користувача або групу користувачів, потім, переглядаючи розділи системи і відкриваючи, де необхідно каталоги, встановіть права доступу відповідно до завдання. При створенні нового користувача Система за замовчуванням встановлює вид доступу «Недоступно» для всіх розділів. Закінчення роботи з формою здійснюється натисканням кнопки [Записати].
Тема 11. Організація маркетингових досліджень із використанням комп’ютерних технологій 1. Роль і місце електронних комунікацій у маркетингу. 2. Методи комп’ютерної комунікації. 3. Internet як інструмент для комунікацій. 4. Технологічні засоби підтримки прийняття маркетингових рішень. 5. Аналіз списків.
Читайте також:
|
||||||||
|