МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Особливості сприйняття навчальної інформації учнів залежно від типів темпераменту
Залежно від взаємодії, врівноваженості сигнальних систем І.П. Павлов поряд з чотирма спільними для людини і тварин типами виділив спеціально людські типи вищої нервової діяльності: 1. Художній тип — характеризується перевагою першої сигнальної системи над другою. Сюди належать люди, які безпосередньо сприймають дійсність, широко користуються почуттєвими образами. 2. Розумний тип. Це люди з переважанням другої сигнальної системи, люди з вираженою здатністю до абстрактного мислення. 3. Більшість людей належать до середнього типу з врівноваженою діяльністю двох сигнальних систем, яким властиві як образні враження, так і умоглядні висновки. Ґрунтуючись на дослідженнях із застосуванням об’єктивних методів, А.Г.Іванов-Смоленський виділив чотири основних типи нервової системи у дітей шкільного віку: 1. Збудливий тип. У дітей цього типу швидко і легко утворюються умовні рефлекси, але важко і повільно виробляються диференціювання, такі діти не можуть сидіти спокійно, рухаються, неуважні. 2. Лабільний тип. Такі діти швидко орієнтуються в новій для них обстановці, спокійні, точно виконують уроки, умовні рефлекси і диференціювання утворюються швидко. 3. Інертний тип. У дітей такого типу утворюються як рефлекси, так і диференціювання, вони мовчазні, мало проявляють інтерес до навчання, намагаються залишатись на самоті, погано виконують уроки. 4. Гальмівний тип. У дітей цього типу легко виробляються умовні рефлекси і легко утворюється диференціювання, що характерно для процесу гальмування. На уроках і під час перерв вони ведуть себе спокійно, зосереджено.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|