Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЗМІН

Сприйняття ситуації працівниками
Результат, що відповідає поведінці та діям працівників
Дії працівників, що відповідають сприйняттю ситуації
Зміна сприйняття ситуації працівниками
Зміна Результату, що відповідає змінам у діяльності працівників
Зміна людської поведінки, що відповідає зміні сприйняття ситуації та новим можливостям у діяльності
Оволодіння комунікацією та діяльність активних учасників
Адаптація соціотехнічної моделі (4 підсистеми) до бажаних змін та навчання активних учасників
Прийняття рішення про проведення змін Реорганізація, що передбачена керівництвом

   
 

Зміни сприйняття, поведінки мають психологічний характер і не можуть бути нав'язані за допомогою наказів і проводитися насильно. Допомогти в усвідомленні і керуванні процесом змін може консультант, що знаходиться поза системою, оскільки він має бачення, відмінне від того, котре існує в системі.

Слід враховувати знання причин «демотивації до роботи» недостатньо для створення мотивації. Акцент робиться не на проблемі, що створює проблему, а на способі її вирішення. Тут уже не зміст процесу змін береться в розрахунок, а спосіб керівництва ним. Керування проблемами, породженими спробою рішення проблеми, значить більше, ніж проблема чи її рішення. Коли ситуація нездоланна (чи здається такою), це не говорить про те, що нею неможливо керувати, а саме про те, що за неї потрібно взятися по-іншому, відмовитися від звичного образу дій чи думок.

Необхідно вивести проблему з її невідповідних рамок і знову визначити рамки, але це передбачає відмову від звичного образ дій чи думок, вихід з розумової негнучкості, зміну погляду чи точку зору, відмову від своєї впевненості, своїх припущень і обмежень.

Впевненість у тому, що одна проблема має тільки одне єдине незмінне рішення, відноситься до таких, що лімітують. Також той, хто думає, що одне рішення, що у певній ситуації було ефективним, має бути таким у всіх випадках: коли поведінка не дозволяє домогтися результату, на який розраховували, основним правилом стає перегляд ситуації, цілей і поводження.

Використання механістичних підходів до процесу змін часто не спрацьовують. Слід використовувати певні методи регулювання, щоб прийняти до уваги всі складові частини процесу змін, які формують комплексну систему. Процес змін включає як технічні, організаційні параметри, так і гуманітарно-соціальні. Так, саме інтелектуальні прояви, світогляд, образ дій найважче змінювати. «Неможливими» зміни є перш за все у свідомості людей. Зміни в організації будуть успішними, якщо здійснюються зацікавленими людьми, якщо передбачується реакція людей, враховуються особистісні «втрати» та «надбання».

Запровадження змін в організації – справа не проста. Перед організацією, яка наважилися на зміни, постає ціла низка досить складних завдань. Запроваджені зміни можуть не спрацювати, аби дати результат зовсім інший, ніж очікувалось.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. Автоматизація управління діяльністю готелю
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  9. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Людський чинник у реалізації системних змін | Як управляти системними змінами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.