Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Гічними процесами; запровадження принципово нових нешкідливих

Та безпечних технологічних процесів.

До заходів з пожежної безпеки належать: запровадження системи

Попередження пожеж та системи протипожежного захисту.

До організаційних заходів належать: правильна організація роботи,

Навчання, контролю та нагляду з охорони праці; дотримання трудового

Законодавства, нормативно1правових актів з охорони праці; впрова1

Дження безпечних методів та наукової організації праці; проведення

Оглядів, лекційної та наочної агітації і пропаганди з питань охорони

праці; організація планово1попереджувального ремонту устаткування,

Обладнання, технічних систем.

Ризик як оцінка небезпеки

Основним питанням теорії і практики охорони праці є питання підви1

Щення рівня безпеки. Порядок пріоритетів при розробці будь1якого про1

Екту потребує, щоб вже на перших стадіях розробки продукту або систе1

Ми у відповідний проект, наскільки це можливо, були включені елементи,

Що виключають небезпеку. На жаль, це не завжди можливо. Якщо вия1

Влену небезпеку неможливо виключити повністю, необхідно знизити

Ймовірність її появи до припустимого рівня шляхом вибору відповідного

Рішення. Досягти цієї мети можна кількома шляхами. Це може бути

Повна або часткова відмова від робіт, операцій та систем, які мають висо1

Кий ступінь небезпеки; заміна небезпечних операцій іншими — менш

Небезпечними; удосконалення систем та об’єктів або застосування тех1

Нічних чи організаційних заходів, наведених вище.

Кожен із зазначених напрямів має свої переваги і недоліки, і тому часто

Заздалегідь важко сказати, який з них кращий. Як правило, для підвищен1

Ня рівня безпеки завжди використовується комплекс цих заходів та засо1

Бів. Для того щоб надати перевагу конкретним заходам та засобам або пев1

Ному їх комплексу, необхідно мати кількісну оцінку безпеки чи небезпеки.

Такою кількісною оцінкою небезпеки є ризик. Згідно ДСТУ 2293199

Ризик – це імовірність заподіяння шкоди з урахуванням її тяжкості.

Поняття ризику є одним з ключових в охороні праці, тому дуже

Важливо знати його значення і вміло використовувати. Зараз існує і

Використовується кілька його трактувань або значень. Ми, не замис1

Люючись, говоримо такі фрази: «Ця робота пов’язана з ризиком»,

«Якщо працівник використовує несправний інструмент, у нього є ризик

Зазнати травми», або: «Підприємець, що розпочав справу, ризикує на

Мільйон гривень». У кожному з цих випадків термін «ризик» має різне


Читайте також:

  1. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  12. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Санітарно_гігієнічні причини: підвищений вміст у повітрі робочих | Трактування. У першому випадку слово «ризик» є синонімом слова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.