Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прожив 47 років. Похований в Києві на території Видубицького монастиря.

 

Світогляд

Стояв на позиції європейського просвітницького руху:

«Рушійна сила є розум»

У своєму філософському розвитку Ушинський ішов від ідеалізму до матеріалізму, але цей шлях залишається незавершеним.

У поглядах на природу, питаннях пізнання, психології дотримувався матеріалістичної позиції. В основі діяльності нервової системи – прояв різних рефлексів. У питаннях соціального розвитку стояв на ідеалістичних позиціях, тому, що вважав рушійною силою – розум, ідеї.

На початку своєї педагогічної діяльності вважав релігію основою моралі і виховання, рекомендував ставити священиків завідуючими і вчителями народних шкіл, але в кінці свого життя чітко розрізнив науку і релігію.

«Всяка фактична наука стоїть поза релігією, оскільки спирається на факти, а не на вірування».

2. Педагогічні погляди К.Д.Ушинського:


Читайте також:

  1. III. По території охоплення
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. Антропологічні особливості давнього населення території України
  4. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  5. Благоустрій та утримання території населених пунктів.
  6. Близький Схід на рубежі 40-50-х років.
  7. Близькосхідна проблема на рубежі 60-70-х років.
  8. В Києві
  9. В'єтнамська війна 1957-1975 років.
  10. Вибір території, населених пунктів, підприємств торгівлі.
  11. Вивіз давальницької сировини українського замовника за межі митної території україни і ввіз в україну готової продукції
  12. Види розрахунків із проживаючими




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Видатний вітчизняний педагог К.Д.Ушинський (1824-1870рр) | А) Теоретичне обґрунтування педагогіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.