Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАННЯ ДЛЯ АУДИТОРНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

 

1.Як називається оболонка земної кулі, в якій існує або існувало життя?

2. Як називається промениста енергія Сонця, що є джерелом енергії на Землі?

3. Як називається реакція синтезу органічної речовини із води (Н2О) та вуглекислого газу (СО2) за допомогою енергії світла, побічним продуктом якої є вільний кисень (О2)?

4.Як називається єдиний процес на Землі, який веде до збільшення запасів енергії на нашій планеті?

5.Як називаються промені, що характеризуються меншою довжиною хвилі та вищою енергією порівняно з видимими?

6.Як діють на живі організми ультрафіолетові промені?

7.Як називається шар атмосфери, де концентрація озону (О3) в 10 раз вища, ніж біля поверхні Землі (він розміщується на висоті близько 22 км від поверхні Землі)?

8.Як називається зона, де концентрація озону знижена і ультрафіолетові промені вільно проникають до поверхні Землі?

9.Як називається властивість атмосфери регулювати променевий теплообмін Землі з космічним простором (полягає у здатності атмосфери пропускати короткохвильову сонячну радіацію до Землі і поглинати більшу частину довгохвильового випромінювання від земної поверхні, запобігаючи охолодженню Землі)?

10.Назвіть найголовніші парникові гази.

11.Звідки потрапляє в атмосферу вода?

12.Чи можемо ми вплинути на вологість атмосфери?

13.Звідки потрапляє в атмосферу вуглекислий газ?

14.Які процеси призводять до зниження концентрації вуглекислого газу в атмосфері?

15.Яка температура була б на Землі без парникового ефекту?

 

ТЕМИ РЕФЕРАТІВ ДО ЛЕКЦІЇ 3

1. Шляхи перетворення сонячної енергії на Землі.

2. Причини виникнення озонових дір.

3. Можливі причини розігрівання атмосфери.

4. Вплив рослинного покриву на температуру повітря.

5. Зміни клімату на Землі.

6. Карбонатна система Світового океану.

7. Головні фактори руйнування озонового шару.

8. Захисна функція атмосфери.

9. Ультрафіолетове випромінювання та його вплив на живі організми.

10.Перспективи регулювання клімату на Землі.

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Білявський Г. О. Основи екології: теорія та практикум : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Білявський, Л. І. Бутченко – К. : Лібра, 2004. – 368 с.

2. Ігнатюк О. А. Основні екологічні принципи та концепції: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. А. Ігнатюк – К. : НТУУ „КПІ”, 2006. – 268 с.

3.Гайнріх Д. Екологія dtv-Atlas : [довідкове видання] / Д. Гайнріх, М. Гергт – К.:Знання-Прес, 2001. – 288.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. III. Актуалізація набутих знань
  6. III. Контроль знань
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КЛЮЧОВІ СЛОВА: біосфера, фотосинтез, озоновий екран, парниковий ефект. | ЛЕКЦІЯ 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.