МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вокально-хорова роботаРозспівування. Розучування колядки «Ой, у полі плужок ходить» ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Підбиття підсумків уроку Учитель. Яке значення, на вашу думку, народні традиції мають для нашого життя? Чому професійні композитори звертаються до обрядових пісень у своїй творчості? А чи знаєте ви, що давні традиції колядування, які дійшли і до наших часів, виникли ще до прийняття християнства? У ті часи Новий рік відзначали навесні, тому у старовинних текстах колядок часто звучать весняні мотиви: «...сію, сію, посіваю», «...прилетіла ластівочка» тощо. І це світле свято дарує нам радість, добрий настрій і сподівання. Як добре, що ми зберігаємо народні традиції святкування Різдва! Експрес-тестування 1. Події, які оспівують у щедрівках: а) прихід Нового року; б) народження Ісуса Христа; в) хрещення Ісуса Христа. 2. Цикл «Вінок колядок» Б. Бріттена є: а) вокально-хоровим; б) симфонічним; в) фортепіанним. 3. Цикл «Колядки та щедрівки» В. Барвінського є: а) вокально-хоровим; б) симфонічним; в) фортепіанним. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Знайти інформацію про відомі музичні цикли для дітей композиторів Й. С. Баха, П. Чайковського. Випереджальне індивідуальне завдання: підготувати доповіді за темами: · «Біографія Дж. Россіні»; · «Творчість Дж. Россіні». Учні виходять із класу під музичний супровід (В. Барвінський «Колядки та щедрівки»). УРОК № 14 МУЗИЧНІ ЖАНРИ У ТЕАТРІ ТА КІНО (ОПЕРА) Мета уроку: Навчальна:продовжувати ознайомлювати учнів з поняттям каватина; пояснити визначення понять опера-буффа, опера-серіа; Розвивальна: розвивати вміння учнів спостерігати за інтонаційним розвитком музичних образів, порівнювати контрастні за характером музичні образи, інтерпретувати національну специфіку музичних творів як відображення життя народу та виразно виконувати музичні твори; Розвивальна:розвивати в учнів зацікавленість класичною музикою; прищеплювати вміння глибоко відчувати втілені в музичних творах настрої, почуття та характер людини, уміння відчувати єдність із музичним образом пісні. Музичний матеріал:увертюра та каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні, українська колядка «Ой, у полі плужок ходить». Літературний матеріал:фрагмент поеми О. Пушкіна «Євгеній Онєгін» (у перекладі М. Рильського). Наочні посібники: нотна хрестоматія, інформаційні картки, портрет Дж. Россіні, іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри «Ланцюжок». Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід (каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні). Читайте також:
|
||||||||
|