Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

ХІД УРОКУ

Загрузка...

Учні входять до класу під музичний супровід (Й. С. Бах «Скерцо»),

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Усі діти, а інколи й дорослі, люблять фантазувати: вигадують якісь події, цікаві історії, казки, небувалі персонажі. Вінні Пух, Котигорошко, Шрек — чи не фантазійні це образи? А чи можна фантазувати у музиці? Саме про цей жанр — жанр фантазії — ми дізнаємося сьогодні на уроці.

Актуалізація опорних знань

Ділова гра «Світська розмова»

Методичний коментар. Тема гри — «Жанри симфонічної музики».

Учні грають роль представників світського товариства, які намагаються вразити один одного відомою їм інформацією з теми «Жанри симфонічної музики». Розмова може починатися словами: «Вельмишановний, а чи знаєте ви, що...».

Під час розмови обговорюються поняття симфонія, увертюра, концерт, диригент, музичні інструменти симфонічного оркестру.

ОСНОВНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. III. підсумки уроку
  5. Iv. підсумки уроку
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розучування пісні «На долині туман» Б. Буєвського | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.