Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Правова освіта та робота щодо профілактики злочинності серед учнів.

В центрі уваги педагогічного колективу школи постійно перебуває питання правового виховання учнів, спрямованого на вироблення навичок правової культури та попередження правопорушень серед учнів. У 2011/2012 н.р. проведено Європейський тиждень демократії з 10.10.11-14.10.11, під час якого було організовано виставку літератури в шкільній бібліотеці на правову тематику, конкурс малюнків та плакатів на тему «Права людини», День правових знань, конкурс анкетування правового змісту, тематичні класні години.

3 5 по 9 грудня 2011 року проведено тиждень права, в ході якого було організовано:

- Урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини для учнів 1-11класів.

-Книжкову виставку, презентацію видань про права дитини в шкільній бібліотеці.

-Оформлення тематичного стенду «Права й обов’язки учня школи».

-Перегляд відеофільмів «Конституція дитини», «Пригоди в країні права».

-Правовий брейн-ринг для учнів 9-11 класів.

-Тренінгові заняття в 10-11 класах за програмою «Рівний-рівному» (модуль «Знай і реалізуй свої права»).

-Конкурс плакатів та малюнків «Наші права».

-Тиждень правових знань ( квітень 2012 року) вмістив у собі конкурс плакатів на правову тематику, перегляд відеофільму «Конституція дитини», класні години на правову тематику.

Рекомендації: велика кількість заходів на правову тематику вимагає створення умов для підвищення правової культури вчителів, зокрема класних керівників та залучення до їх проведення фахівців з питань права.

Питання профілактики правопорушень серед учнів розглядається систематично на ОІР, Раді профілактики (двічі на семестр), на нараді при директорові (раз на семестр), на засіданнях педагогічної ради . Приймалися рішення про закріплення громадських вихователів, про покращення індивідуальної роботи з учнями, про підвищення ефективності профілактичної роботи.Питання профілактики правопорушень серед учнів розглядається систематично на ОІР, Раді профілактики (двічі на семестр), на нараді за участю директора (раз на семестр), засіданні педагогічної ради (двічі на рік). Приймалися рішення про закріплення громадських вихователів, про покращення індивідуальної роботи з учнями, про підвищення ефективності профілактичної роботи.

Превентивна правовиховна робота, а саме: щоденний облік відвідування учнями навчальних занять, систематичний аналіз пропусків уроків, індивідуальна робота з учнями, що мають девіантну поведінку, дають певні результати. У межах школи під час навчальних занять учні не допускають грубих порушень.

Дієвим засобом профілактики правопорушень серед учнів є моніторинг стану підліткової злочинності серед неповнолітніх, аналіз отриманих даних і вчасне реагування на негативні явища у шкільному середовищі.

На 1 вересня 2011 року на обліку в школі та відділі кримінальної міліції у справах дітей знаходилось 4 учні школи (всі поставлені на облік у 2010 році). У грудні 2011року поставлено на облік ще одного учня. Отже, кількість учнів, поставлених на облік у
2011 році, значно менша. У січні – травні 2012 року учнями школи не було скоєно жодного правопорушення.

На кінець навчального року на обліку в школі та ВКМСД залишилось 2 учні (двох знято з обліку, один вибув зі школи). Це учень 8-в класу Козлов Андрій, який здійснив крадіжку, та учень 6-б класу Шикунов Олександр, поставлений на облік за вживання спиртних напоїв. Обидва хлопці вимагають особливої уваги з боку педагогічного колективу, так як їх батьки не надають їм належного виховання.

 

 

 

 

Невирішені проблеми:

- недостатнє вивчення педагогами індивідуальних особливостей учнів, схильних до порушення морально-правових норм та відповідно відсутність чітко продуманого плану роботи з метою виправлення та перевиховання таких учнів;

- негативне стимулювання в роботі з «важкими» учнями, прояв недоброзичливого ставлення до таких дітей;

- самообмеження батьками своїх обов’язків як вихователів.

Завдання:

- систематично аналізувати стан правопорушень серед учнів школи, за результатами якого та з урахуванням факторів, що негативно впливають на цей стан, здійснювати заходи щодо попередження правопорушень серед учнів.

- удосконалити форми і зміст профілактичної роботи в школі та системи ранньої профілактики, психолого-педагогічного діагностування учнів. що мають відхилення у поведінці.

 


Читайте також:

  1. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  4. IV. Практична робота.
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  8. VI. Домашня робота.
  9. VI. Практична робота .
  10. VI. Практична робота .
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Досягнення гуртківців. | Патріотичне виховання та формування національної свідомості та самосвідомості учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.