Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Методика організації громадянського виховання учнів та учнівське самоврядування

Мета: розкрити сутність, принципи, завдання та зміст громадянського виховання учнів на сучасному етапі; систему роботи школи з громадянського виховання та основні напрямки реалізації в практичній діяльності навчальних закладів; розкрити сутність самоврядування як громадянської цінності.

План

1. Сутність, завдання та зміст громадянського виховання.

2. Законодавчо-нормативне забезпечення та принципи громадянського виховання.

3. Основні напрямки реалізації громадянського виховання в практичній діяльності навчальних закладів.

4. Методика проведення класних зборів, засідання активу класу.

5. Учнівське самоврядування як засіб формування вмінь та навичок реалізації патріотичних почуттів, прав і обов’язків. Моделі систем самоврядування у сучасній школі.

Література

1. Ващенко Г. Виховний ідеал: Підруч. для педагогів, вихованців, молоді і батьків. Т.1. – Полтава: Полт. вісн., 1994. – 199 с.

2. Гонський В. Патріотизм як основа сучасного виховання та ідеології держави: Студії виховання // Рідна школа. -2001. - №2. – С. 9 – 14.

3. Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997.– С. 75.

4. Громовий В. Принципи громадянської освіти // Директор школи. – 2000. - № 45. – С. 4-5.

5. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

6. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – 343 с.

7. Міщенко Г. Вчимо дітей шанувати свій рід // Освіта України. -1999. - № 29 (№ 40). – С. 5.

8. Сухомлинська О.В. Ідеї громадянськості і школа в Україні // Шлях освіти. – 1999. - №4. – С. 20-25.

9. Чорна К.І. Громадянське виховання - нагальна потреба України // Освіта України. – 2000. - № 51-52. – С.5.

Лабораторне заняття 1

Тема: Методика організації морального виховання учнів

Мета: розкрити сутність ключових понять з морального виховання; опанувати методикою формування моральної культури учнів; надати методичні (практичні) навички щодо проведення диспуту, етичної бесіди.

Інформаційний блок

1. Критерії оцінки моральної культури учнів.

2. Методика формування моральної культури.

3. Методика проведення диспуту, етичної бесіди, дискусії.

Практичний блок

1. Провести етичну бесіду про правила поведінки учнів у: громадському транспорті, театрі, на виставці тощо

2. Обговорити методику проведення диспуту.

3. Провести диспут на одну із запропонованих тем:


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  5. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  6. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  7. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




Переглядів: 562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіл навчального навантаження за модулями та кредитами | Які сучасні проблеми сім’ї та шлюбу?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.