МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лабораторне заняття 3 (за вибором)Тема: Методика організації виховної роботи у школах нового типу Мета:визначити основні особливості у виховній роботі шкіл нового типу, структуру та зміст роботи з обдарованими дітьми та молоддю Інформаційний блок 1. Зміст, мета та завдання виховної роботи в школах нового типу. 2. Структура, специфіка планування та організація виховного процесу у школах нового типу. 3. Методика формування відповідального ставлення до навчання. 4. Методика проведення інтелектуальної гри, пізнавального вечора, предметного тижня. Практичний блок 1. Презентація досвіду організації виховної роботи у школі нового типу (ліцеї, гімназії, колегіумі). 2. Провести інтелектуальну гру. Орієнтовні форми проведення: «Що? Де? Коли?», «Дебати», «Брейн-Ринг», «Слабка ланка», «Найрозумніший» тощо. 3. Скласти розгорнутий план проведення пізнавального вечора з урахуванням специфіки факультету. Рефлексивний блок 1. Оцінити найефективніші форми та методи роботи з обдарованими дітьми. 2. Визначити тематику виховних заходів щодо формування відповідального ставлення до навчання. Блок вільного обміну інформацією 1. Чи відрізняється структура виховної роботи та функції класного керівника й заступника директора з виховної роботи у школах нового типу від відповідної діяльності у «звичайних» школах? 2. Відзначте найбільш важливі напрямки виховної роботи у школах нового типу, сформулюйте виховні завдання. Блок самоосвіти 1. Алфімов В., Комісарова Г. Виховна система класу як засіб розвитку соцільної компетенції ліцеїстів. // Рідна школа. – 2005. – №5. – С. 3-8. 2. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с. 3. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.. 4. Резніченко Л.В. Ліцей – наш рідний дім. // Відкритий урок. – 2003. - № 7.8. – С. 12-14. 5. Рідна школа. – 2005. - № 5. – 30 с. 6. Слєсаренко О.В. Самоврядування як засіб формування особистості: З досвіду його організації в Одеському економічному ліцеї // Педагогіка толерантності. – 2002. - № 3. – С. 25-26. 7. Шукевич Ю. Основні вимоги до управління ліцеєм в умовах реалізації інноваційного проекту // Директор школи. – 2005. - №3.– С. 4-8. Лабораторне заняття 3 (за вибором) Читайте також:
|
||||||||
|