Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функції для графічних побудов.

Розглянемо функції бібліотеки graphics.h, які використовуються як команди.

initgraph (<драйвер>, <режим>, <шлях до драйвера>) - задає графічний режим.

Шлях до драйвера зазначають у лапках;

detectgraph(<драйвер>, <режим>) - повертає значення характеристик дисплея;

setcolor(<кoлip>) - задає колір майбутнього зображення;

setbkcolor(<кoлip>) - задає колір тла;

putpixel (x, у, <колір>) - висвітлює точку (х,у) заданим кольором;

line (х1, у1, х2, у2)- рисує лінію між двома точками;

lineto (x, у) - рисує лінію від поточної точки до точки (х, у);

linerel (dx, dy) - рисує лінію від поточної точки із заданими приростами;

bаr (х1, у1, х2, у2)- рисує зафарбований прямокутник;

bar3d (x1, у1, х2, у2, <об'ємна глибина>, n)- рисує паралелепіпед;

rectangle (x1, у1, х2, у2)- рисує прямокутник із заданими координатами діагонально протилежних вершин (лівої верхньої та правої нижньої);

setviewport (x1, y1, х2, у2, n) - задає координати нового графічного вікна.

Цілочисельна змінна n задає режим відсікання зображення, яке виходитиме за межі вікна;

clrcle (х, у, R)- рисує коло з радіусом R і центром у точці (х, у);

аrс (х, у, <початковий кут>, <кінцевий кут>, <радіус>) - рисує дугу;

pieslice (x, у, <початковий кут>, <кінцевий кут>, <радіус>) - рисує зафарбований сектор;

ellipse (x, у, <початковий кут>, <кінцевий кут>, <горизонт. радіуо, <вертик. радіуо) - рисує еліпс чи дугу еліпса;

setfillstyle (<заповнення>, <колір>) - задає спосіб заповнення замкнутої області залежно від значення параметра заповнення:

0 - заповнення кольором фону,

1 - суцільне заповнення,

2 - заповнення товстими горизонтальними лініями,

3 - заповнення нахиленими лініями,

10 - заповнення точками,

11- щільне заповнення точками;

floodfill (x, у, <колір межі>) - заповнює замкнену область, що містить точку (х,у);

closegraph() - закриває графічний режим;

outtext(<текст>) - виводить заданий текст із поточної позиції;

outtextxy (x, у, <текст>) - виводить текст у заданому місці;

settextstyle (<шрифт>, <напрям>, <розмір>) - задає вигляд символів, напрямок виведення: 0 - горизонтально чи 1 - вертикально, а також розміри символів 1,2,3.

Розглянемо деякі функції, які використовуються у ви­разах.

Graphresult() - повертає код помилки, якщо неможливо задати графічний

режим; 0-у разі задання;

Getmaxx()- повертає значення розміру екрана вздовж осі ОХ;

Getmaxy() - повертає значення розміру екрана вздовж осі OY;

Getcolor() - повертає значення поточного кольору;

Getx(), Gety() - повертають координати поточного пікселя

 

Кольори задають числами або англійськими назвами:

BLACK = 0- чорний;     DARKGRAY = 8 - темно-сірий;  
BLUE = 1 -синій;     LIGHTBLUE = 9 - яскраво-синій  
GREEN = 2- зелений;     LIGHTGREEN = 10 - яскраво-зелений;  
CYAN = 3 - блакитний;     LIGHTCYAN = 11- яскраво-блакитний;  
RED = 4 - червоний;     LIGHTRED = 12 - яскраво-червоний;  
MAGENTA = 5 - фіолетовий;     LIGHTMAGENTA = 13 - яскраво-фіолетовий;  
BROW = 6 - коричневий;     YELLOW = 14-жовтай;  
LIGHTGRAY = 7 - світло-сірий;     WHITE = 15 -білий.  

 

Приклад.Нарисувати графік функції y=sin2x+1 на проміжку [0; π], табулюючи функцію з кроком h=0,1.

#include <stdlib.h> // Графік

#include <iostream.h>

#include <math.h>

#include <conio.h>

#include <graphics.h>

float f(float x);

void main()

{

const float a = 0, b = 2*3.14, h = 0.1;

const int h1 = 5, x0 = 60, y0 = 240, M = 50;

int gdriver = DETECT, gmode, errorcode;

int x1, y1;

float x, y;

initgraph(&gdriver, &gmode,””);

errorcode = graphresult ();

if (errorcode != grOk)

{

cout << "Помилка" << grapherrormsg(errorcode);

cout << "\n Натисніть на будь-яку клавішу";

getch();

exit(1);

}

setbkcolor(1);

setcolor(14);

line(20, y0, 600, y0);

Iine(x0, 440, x0, 20);

x = a;

x1 = x0 + M * x;

y = f(x);

y1 = y0 - M * y;

moveto(x1, y1);

setcolor(15);

do {

y = f(x); y1=y0 - (M*y);

Iineto(x1, y1);

x1 += h1; x=x+h;

}

while (x<= b);

settextstyle( 0, 0, 1);

outtextxy(60, 245, "0");

outtextxy(360, 245, "6.3");

settextstyle( 0, 0, 2);

outtextxy(100, 380, "Графік функції y=2sin2x+1");

getch(); closegraph();

}

float f (float x)

{

float func;

func = 2*sin (2*x}+ 1;

return func;

}



Читайте також:

  1. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  2. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  3. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  4. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  5. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  6. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  7. Асимптоти графіка функції
  8. Асимптоти графіка функції
  9. Базальні ядра, їх функції, симптоми ураження
  10. Базові функції, логічні функції
  11. Банки як провідні суб’єкти фінансового посередництва. Функції банків.
  12. Банківська система та її основні функції




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завантаження графічного драйвера. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.