Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опис споживачів (категорії, фактори споживчого туристичного попиту)

Проведення аналізу ринку зазвичай починають з оцінки купівельного попиту.

Для того щоб оцінити попит покупців на різні види послуг, необхідно запросити дані управління статистики про життєвий рівень населення регіону ринку і його різницю в порівнянні з минулим роком з урахуванням інфляції.

Ринкові чинники туристського попиту рис. 8.3:

1. Мотивація і ставлення споживача до подорожі.

 

Рис. 8.3. - Фактори, які здійснюють впив на споживацький попит

Поведінка споживачів неможливо зрозуміти, не з'ясувавши джерела, спонукальні сили, мотиви цього явища. З цією метою вивчаються мотиви, потреби, запити споживачів, досліджується процедура прийняття споживачем рішення про покупку.

В основі розуміння поведінки споживача лежать чотири головні принципи:

- Споживач - хазяїн;

- Для успіху в бізнесі потрібно розуміти мотивацію споживача і його поведінку;

- Поведінка споживача піддається впливу;

- Працюючи зі споживачем, необхідно дотримувати соціальну законність і етичну чуйність.

Так як індивідуальні смаки в туристичній сфері носять суто диференційований характер, то необхідне створення системи обслуговування, що враховує індивідуальний характер і психологію поведінки кожного клієнта.

Кожна людина має суто індивідуальний тип особистості, який впливає на його купівельну поведінку

2. Знання споживачем туристичних можливостей.

Цей фактор відіграє вирішальне значення при прийнятті рішення споживачем про подорож. Він включає в себе інформаційні послуги, які забезпечують туристу інформацію про місце перебування, транспортних засобах, готелях, ресторанах, екскурсіях, подорожах, додаткові послуги та витрати.

3. Наявність висококваліфікованих професійних людських ресурсів.

Туристичні послуги мають цінність тільки в тому випадку, якщо вони реально надаються.

4. Аналізуючи отримані дані для виділення потенційних клієнтів фірми з урахуванням доходу населення, складається таблиця 8.2.

Таблиця 8.2

Розподіл населення на групи в залежності від рівня доходу

№ групи Дохід в місяць на людину % від кількостей жителів регіону Кількість населення (чол.)
1. Високий дохід понад грн ... %  
2. Середній не більше грн. %  
3. Низький не більше грн .. %  
4. Нижче прожиткового рівня не більше грн. %  

 

Знаючи динаміку загальних доходів і витрат населення, фірма зобов'язана з'ясувати, на що мешканці краю витрачають свої гроші, і чи будуть нові послуги, що пропонуються компанією, затребувані на ринку покупців.

Таким чином виявляються ті товари (послуги), на які припадає основна сума витрат населення.

 

Фактори специфічного туристського попиту:

Поряд із загальним туристичним попитом існує ще й туристський специфічний попит, під яким мають на увазі попит на певні типи туристичних послуг, місця розміщення, транспорт і т.д.

Фактори, що визначають специфічний попит багато в чому ідентичні з факторами загального попиту, але перші носять більш особистий, індивідуальний характер, а фактори специфічного попиту мають різну цінність для різних споживачів.

Фактори, що визначають специфічний попит:

1. Головним фактором є ціна. Вибір місць призначення, умов проживання, видів транспорту, тривалості і програми подорожі багато в чому залежить від ціни. У туризмі цінова еластичність попиту висока, оскільки туристичні послуги є взаємозамінними. І ціна в значній мірі стає критерієм вибору цих послуг.

2. Привабливість подорожі за місцем призначення, можливостей і послуг. Привабливість подорожі визначають: форми розміщення, внутрішній транспорт, пам'ятники культури і т.д. Місце розташування може залучати своїми природними або штучними чинниками. Також туристів можуть привернути якісь події (фестивалі, спортивні змагання і т.д.). Недоліки кількості та якості туристських послуг зменшують потік туристів до місць призначень.

3. Доступність. До цього фактору відносяться способи пересування, їх вартість, швидкість, надійність, комфортність.

4. Інформування та інші підготовчі послуги. Потенційним туристам необхідно надати світової набір підготовчих послуг, який є якісним елементом основного туристського продукту.

5. Імідж та асоціації. Імідж місця призначення і виникають у зв'язку з ним подання та асоціації дуже впливають на вибір туристичного продукту споживачем, а отже, і на величину туристського попиту.

Зміст розділу «Опис споживача»

В даному розділі подаються характеристика споживачів та основні чинники мотивації придбання тих чи інших туристських товарів і послуг:

1. Поясніть, ким є головні споживачі ваших послуг, де вони знаходяться і чому купують або будуть купувати.

2. Обговоріть і відзначте в порядку важливості значення ціни, якості послуг, персональних контактів і політичного тиску.

3. Коли вони стануть купувати. Обговоріть важливість сезонності - коли проводиться покупка послуг і як це впливає на ваше становище.

4. Перерахуйте ряд дійсних або потенційних клієнтів, які втратили або зовсім не виявляли інтересу до вашого продукту-послуги, поясніть чому.

5. Поясніть, що ви робите, щоб подолати негативну реакцію клієнтів.

Споживачі класифікуються за такими групами: економні споживачі, персоніфіковані споживачі, етичні та апатичні споживачі. Крім того, їх можна класифікувати за ступенем прихильності до товарів і послуг на новаторів і консерваторів, ранніх і пізніх послідовників.

Конкуренти (кількість, порівняльна характеристика, Переваги).

Тут потрібно провести реалістичну оцінку слабких і сильних сторін конкуруючих товарів і послуг, назва і розташування випускають фірм.

Аналіз конкурентів дозволяє дати чітку відповідь на наступні питання:

1. Скільки існує фірм, що пропонують аналогічну продукцію, який вид конкуренції присутній на ринку.

Види ринку залежать від кількості продавців і покупців: один продавець і багато покупців - це монополія; кілька продавців, багато покупців - олігополія; багато продавців, багато покупців - Поліполія. Залежно від виду ринку і ринкове (тобто конкурентну) поведінка буде різним.

2. Яка частина ринку контролюється провідними конкуруючими фірмами.

3. Яка організаційна структура конкурентів і їх стабільність.

4. Що є основною областю конкуренції (ціна, якість, сервіс і т.д.).

5. Реалістична оцінка сили і слабкості конкуруючих послуг і компаній. Вказати на джерела, використовувані для оцінки того, які послуги складають конкуренцію і в якій мірі.

Необхідно виділити три-чотири фірми і обговорити їх роботу за основними категоріями ринку табл. 8.2.

 

Таблиця 8.2

Порівняльна характеристика позицій фірми і конкурентів

(Порівняння по 5-10-бальною системою)

 

Напрямок порівняння Конкурент 1 Конкурент 2 Фірма “Назва”
1. Реклама бал - -
2. Розміщення бал - -
3. Харчування бал - -
4. Додаткові послуги бал - -
5. Імідж - - -
6. Транспорт - - -
7. Привабливість туру - - -
8. Ціна - - -

 


Читайте також:

  1. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  2. Абіотичні та біотичні фактори.
  3. Агрегування та факторизація
  4. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  5. Аналіз сильних та слабких сторін туристичного підприємства, SWOT-аналіз
  6. Біологічні небезпеки. Вражаючі фактори біологічної дії. Пандемії, епідемії, масові отруєння людей.
  7. Біологічні фактори
  8. Біотичні фактори
  9. Біотичні фактори та їх вплив на деревні рослини
  10. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  11. Види та типи факторингових послуг
  12. Види тероризму та його вражаючі фактори і збройні напади




Переглядів: 1519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елементи та етапи проведення аналізу ринку туристичних послуг: внутрішній та міжнародний ринок | Види підприємницького поведінки в туризмі. Реакція конкурентів на зміну ринкової поведінки компанії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.