Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Збір за спеціальне використання природних ресурсів

 

Збір за спеціальне використання природних ресурсів вклю­чає плату за:

а) спеціальне використання водних ресурсів;

б) спеціальне використання надр при видобуванні корис­них копалин;

в) спеціальне використання лісових ресурсів та користу­вання ділянками лісового фонду;

г) спеціальне використання диких тварин, рибних та інших водних живих ресурсів.

Вони запроваджені з метою зацікавлення суб'єктів підпри­ємницької діяльності у раціональному використанні природ­них ресурсів.

Платниками збору є суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють видобуток корисних копалин, водокористува­чі усіх форм власності та лісокористувачі, а також інші ко­ристувачі природних ресурсів.

Об'єктом обчислення плати першого виду (а) є обсяг води, яку водоспоживачі використовують для власних потреб.

Плата не справляється за:

· воду, що використовується для задоволення питних і господарсько-побутових потреб насе­лення;

· підземні води, які є сировиною в технологічному про­цесі та які вилучаються із надр разом із видобутком корисних копалин;

· воду, що пропускається турбінами гідроакумулюючих станцій;

· воду, що використовується для потреб зов­нішнього благоустрою населених пунктів.

Обчислюється плата квартальними розрахунками виходя­чи з:

— фактичного обсягу використаної води;

— встановленого ліміту;

— нормативу плати з урахуванням пільг і пільгових коефі­цієнтів.

 

 

Розрахунки плати за використання водних ресурсів плат­ники подають податковим органам до 15 числа місяця, на­ступного за звітним кварталом.

Сплачується плата за використання прісних водних ресур­сів щоквартально у 5-денний строк від дати, встановленої для подання розрахунку.

Плата за використання водних ресурсів загальнодержавно­го значення зараховується до державного бюджету — 80 від­сотків від суми оплати, та до місцевих бюджетів — 20 відсот­ків. За водні ресурси місцевого значення плата зараховується до місцевих бюджетів.

Об'єктом обчислення плати другого виду (б) є обсяг пога­шених балансових запасів корисних копалин, до яких нале­жать як видобуті, так і залишені невидобутими із надр (втра­чені) корисні копалини, а також обсяг видобутку для нафти, газу, конденсату.

Розрахунок платежів за користування надрами для видобу­вання урану, сировини ювелірної (дорогоцінне каміння), юве­лірно-виробної (напівдорогоцінне каміння), виробної (вироб­не каміння) та облицьовувальних матеріалів здійснюється на основі:

· показників вартості видобутої мінеральної сировини чи продукції її первинної переробки (1);

· нормативів плати (2);

· поправочного коефіцієнта для облицьовувальних матеріалів (3).

Вартість видобутої мінеральної сировини чи продукції її первинної переробки визначається як доход, одержаний від її реалізації, без урахування ПДВ.

Плата за користування надрами (П) визначається за фор­мулами:

 

1. Для видобутку облицьовувальних матеріалів:

П = Д Н/ІОО% Кз Кп , грн.,

де: Д — доход, отриманий (нарахований) протягом звітного кварталу, грн;

Н — норматив плати, %;

Кз — поправочний коефіцієнт на погашення запасів корисних копалин;

Кп — понижувальний коефіцієнт.

2 Для видобутку урану та видів каміння:

П= Д Н/ 100% Кп , грн.,

3. Якщо надрокористувач частково продає, а частково (чи повністю) передає одержану продукцію первинної переробки мінеральної сировини на власний виробничий підрозділ для її подальшої переробки, то плата визначається за зазначеними формулами. При цьому доход розраховується за формулою:

Д=Д1 +Д2 (О Ц), гри.,

де: Ді — доход, отриманий від реалізації частки продукції первинної переробки

мінеральної сировини;

Д2 - доход від переданої сировини на подальшу переробку;

О — обсяг продукції;

Ц — ціна продукції первинної переробки.

 

Платники сплачують за спеціальне використання надр при видобутку корисних копалин загальнодержавного значення щоквартально, не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом, у такому співвідношенні: 40 відсотків до державного бюджету та 60 відсотків до місцевих бюджетів. За видобуток корисних копалин місцевого значення плата зара­ховується до місцевого бюджету.

Об'єктом обчислення плати третього виду (в) є вартість заготівлі деревини під час рубок головного користування, жи­виці, другорядних лісових матеріалів та побічних лісових ко­ристувань.

У механізмі справляння плати враховано роль лісового фонду України, його обмеженість та необхідність поновлення завдяки встановленню лімітів на лісосічний фонд і заготівлю живиці.

Особливістю використання лісових ресурсів є те, що вони використовуються за спеціальним дозволом лісорубним квит­ком (ордером) або лісовим квитком.

Збір справляється за встановленим тарифом або у вигляді орендної плати чи доходу, одержаного від реалізації лісових ресурсів на конкурсних умовах. Сума збору встановлюється виходячи з лімітів використання ресурсів і тарифів на лісову про­дукцію та послуги, з урахуванням їхньої якості й доступності.

Вноситься збір на рахунки органів, які видали дозволи громадянам і юридичним особам, якщо сума, зазначена в дозволі, становить не більше п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів грома­дян. За інших умов підприємства й організації перераховують збір до бюджетів самостійно.

Збір з лісових ресурсів державного значення зараховується у розмірі 80- відсотків до державного і 20 відсотків до місцевих бюджетів . З лісових ресурсів місцевого значення – 100 відсотків до бюджетів місцевого самоврядування .

Плата за спеціальне використання диких тварин (г) справляється до державного бюджету з 1 квітня 1996 р. і її розмір залежить від доведених лімітів і норм.

При цьому визначений норматив збільшується у 5 раз , якщо заподіяно шкоду внаслідок самовільного чи незаконного знищення тварин.

Не сплачують плату користувачі які використовують живі ресурси для подальшого відтворення , спеціальні господарства.

Плата за використання рибних і інших водних живих ресурсів зараховується до державного бюджету України .

 

 

 


Читайте також:

  1. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  2. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  3. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  4. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  5. Аналіз використання капіталу.
  6. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  7. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  8. Аналіз використання обладнання.
  9. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  10. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  11. Аналіз використання фонду робочого часу.
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 1063

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Платежі за використання природних ресурсів | Податок на додану вартість

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.