Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Техніка розрахунку абсолютних показників фінансових результатів підприємства

Назва показника Техніка розрахунку Способи факторного аналізу
Валовий прибуток ВП = Дч - Ср = Др - ПДВ - А - В - Ср, де де Др дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); Дччистийдохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); Ср собівартість реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); ПДВ – податок на додану вартість; А – акцизний збір; В – інші вирахування з доходу (надані знижки, повернення товарів та інші суми, що підлягають вирахуванню з доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг). Балансовий метод.
ВП=К*(Цод.од.ум.зм.) - Вум.пост. де К – кількість реалізованої продукції (шт. або інші натуральні одиниці); Цод. – оптова ціна одиниці продукції, грн./од.; Сод.ум.зм. – умовно змінні витрати на одиницю продукції, грн./од. Спосіб ланцюгових підстановок.
  ВП = Дч * РВП/ 100 , де РВП – рівень валового прибутку, визначений у відсотках до величини доходу від реалізації. Спосіб абсолютних різниць.
Фінансовий результат операційної діяльності ФРод=ВП+ІОД-АВ-ВЗ-IОВ, де де ВП – валовий прибуток (ф. 2 стр. 050 / 055); ІОД – інший операційний дохід (ф. 2 стр. 060); АВ – адміністративні витрати (ф. 2 стр. 070); ВЗ – витрати на збут (ф. 2 стр. 080); ІОВ – інші операційні витрати (ф. 2 стр. 090). Балансовий метод.
Фінансовий результат звичаної діяльності ФРзд= ФРод +ДК+ ІФД+ІД-ФВ-ВК-IВ, де ФРод фінансовий результат від операційної діяльності, ДК – доход від участі у капіталі (р.110), ІФД – інші фінансові доходи (р.120), ІФ - інші доходи (р.130); ФВ – фінансові витрати (р.140), ВК – витрати від участі у капіталі (р.150), ІВ – інші витрати (р.160) Балансовий метод.
Чистий прибуток (збиток) ЧП = ФРзд +НП-НЗ-П, Де НП – надзвичайний прибуток (р.190), НЗ – надзвичайний збиток (р.195), П – податки з надзвичайного прибутку (р.210). Балансовий метод.

 

Значення аналізу фінансових результатів випливає з основних функцій, які виконує прибуток підприємства:

- отримання прибутку є вихідним мотивом створення підприємства;

- його розмір визначає рівень віддачі (ефективність) авансованих коштів і прибутковість вкладень в активи підприємства;

- отриманий прибуток виступає індикатором успішності основної діяльності підприємства;

- він є основою прийняття інвестиційних рішень;

- прибуток виступає джерелом самофінансування підприємства і винагороди власникам капіталу.

Відповідно до цілі, перед аналізом фінансових результатів постають такі задачі:

систематичний моніторинг виконання планів одержання прибутку, оцінка їх обґрунтованості;

виявлення факторів формування показників прибутку та розрахунки їх впливу;

вивчення складових і оцінка динаміки фінансових результатів;

виявлення резервів збільшення суми прибутку (подолання збитковості – якщо це має місце в діяльності підприємства);

розробка заходів щодо освоєння резервів росту фінансових результатів підприємства в перспективі.

З усього спектра перерахованих задач випливає, що однією з основних задач аналізу фінансових результатів є оцінка основної діяльності з погляду максимізації прибутку і виявлення резервів його росту протягом поточного часу або в перспективі.

Оцінка виконання плану будь якого показника фінансового результату підприємства проводиться на підставі показників абсолютного відхилення від плану (∆ФР) та відсотку виконання плану (% вп):

,

.

де ФРф, – фінансові результати фактичні;

ФРп – фінансові результати планові.

Оцінка динаміки фінансових результатів відбувається на підставі показників абсолютної зміни, темпу росту та темпу приросту:

1. Абсолютна зміна фінансових результатів:

,

де ФР1, ,ФР0 – фінансові результати звітного та базисного періоду відповідно.

2. Темп росту фінансових результатів підприємства:

.

3. Темп приросту фінансових результатів підприємства:

.

У сучасних умовах господарювання, яким властиві інфляйійні процеси, абсолютні показники не дають обєктивної оцінки фінансових результатів. Тому для оцінки ефективності господарювання та успішності результативності розраховують відності показники рентабельності (табл.13).


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автопідприємства вантажних автомобілів
  7. Агротехніка вирощування сіянців модрини
  8. Агротехніка вирощування сіянців ялини
  9. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  10. Активами торговельного підприємства
  11. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  12. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.




Переглядів: 707

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Аналіз прибутковості та рентабельності підприємства | Основні відносні показники рентабельності діяльності підприємств

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.