МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оцінка рівня управління підприємствомПри розгляді проблем управління підприємством як складною системою виділяють дві підсистеми – об’єкт і суб’єкт управління. З об’єктом управління зв’язують бізнес-процеси з перетворення матеріально-речовинних потоків. З суб’єктом управління – адміністративні і інформаційні бізнес-процеси. Від рівня розвитку бізнес-процесів залежить рівень функціонування і управління підприємством. Оцінка рівня управління підприємства здійснюється згідно з алгоритмом (рис.1). Рис. 1. Алгоритм оцінки рівня управління на підприємстві
В якості бізнес-процесів, що реалізуються на підприємстві, розглядаються: маркетинг, розробка продукції, виробництво, логістичні, фінансові процеси, забезпечення якості, адміністративне управління, технологічні процеси, управління персоналом. Рівень їх розвитку оцінюється від 0 до 4 балів (о – найгірше розвинуті, 4 – надмірно розвинуті) за даними наведеними у додатку А. За результатами такої оцінки побудувати діаграму, що відображає “профіль розвитку” підприємства (рис.2). За діаграмою виявити недостатньо і надмірно розвинуті бізнес-процеси і намітити необхідні напрямки впровадження технологій управління.
Рис.2. Діаграма “профілю розвитку” підприємства
Наприклад, зосередити увагу і поставити завдання з розвитку процесів недостатнього рівня. На другому етапі треба оцінити якість управління кожним бізнес-процесом (за даними додатка Б). Функція Ф1 означає планування, Ф2 – організація, Ф3 – мотивація, Ф4 – контроль. Рівень якості виконання управлінських функцій (Кяj) визначається за формулою: , де К1, К2, ..., К5 – приватні коефіцієнти якості j-ї функції управління певним об’єктом (бізнес-процесом). Розрахункові формули визначення приватних коефіцієнтів приведені в табл.1 Таблиця 1 Показники якості функцій управління
Результати розрахунку коефіцієнтів якості рекомендується представити в табл. 2.
Таблиця 2 Оцінка якості функцій управління
За кожним бізнес-процесом розрахувати середній рівень якості управління (Кбi) ’
де j = 1, 2 , ... n, n - кількість функцій управління (n=4). Результати розрахунків представити в табл. 3.
Таблиця 3 Результати оцінки якості управління бізнес-процесами
На підставі даних табл. 3 розрахувати загальний показник управління бізнес-процесами на підприємстві (L): ,
де Кб – середній рівень якості виконання функцій управління і-м бізнес-процесом; і = 1, 2, ..., m – кількість бізнес-процесів (m=9). За результатами проведеної оцінки рівня розвитку бізнес-процесів на підприємстві і реалізації управління ними побудувати суміщену діаграму (рис. 3). Рис. 3. Діаграма рівня розвитку і управління бізнес-процесами на підприємстві У верхній частині діаграми розташовуються бізнес-процеси за рівнем їх розвитку (спочатку понадрозвинуті, розвинуті, потім недостатньо розвинуті), а в нижній – оцінка якості управління ними. Побудовану діаграму проаналізувати з погляду необхідності удосконалення управління тими бізнес-процесами, які є недостатньо розвинуті і якість їх управління нижча за середній рівень.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|