Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Творчі та домашні завдання

1. Виконати домашнє завдання до 1-ї лабораторної роботи. (див. підр. 2.1.)

2. Виконати домашнє завдання до 2-ї лабораторної роботи. (див. підр. 2.2.).

3. Виконати домашнє завдання до 3-ї лабораторної роботи (див. підр. 2.3.).

4. Виконати домашні завдання до психологічної гри «Хто я»? (див. підр. 3.3.).

5. Написати в кінці триместру підсумкову письмову роботу (обсяг 5-6 с. А4) за темою: «Як змінилося моє бачення себе і інших в результаті знайомства з психологією»:

- враження і побажання щодо вдосконалення лекційного курсу;

- враження і побажання щодо вдосконалення лабораторного практикуму;

- враження і побажання щодо вдосконалення практичних занять;

- враження і побажання щодо вдосконалення позаурочних робіт – домашні завдання, враження від ігрових занять, тренінгів;

- загальні враження, коментарі.

6. Здійснити осмислення власного життя з позиції подання в ньому умовно "позитивних" та "негативних" проявів на основі методики «Позитивне в негативному» (див. підр. 4.3.).

7. Прочитати одну чи кілька книжок з психології із запропонованого викладачем переліку згідно із запропонованою схемою (див. підр. 4.1.).

8. Написати рецензію (не менше 2 с. А4 на кожний фільм) на один чи кілька науково-популярних чи художніх фільмів з психологічної проблематики (за Вашим вибором із запропонованого викладачем переліку).

Відповісти на запитання:

- чому Ви обрали для рецензії саме його?

- коли, ким і де був створений фільм?

- його жанр;

- основна психологічна проблематика в переглянутій стрічці;

- що нового для себе Ви дізналися з фільму?

- які емоції, почуття викликав у Вас цей фільм?

- з чим Ви, можливо, повністю чи частково незгодні з авторами стрічки?

- чи порадили б Ви і кому саме її переглянути?

9. Схарактеризувати одну із відомих Вам молодіжних субкультур, відповівши на запитання:

- що таке субкультура, чому і які субкультури існували і існують?

- в чому відмінність молодіжної субкультури від тих, що об’єднують більш зрілих людей?

- якими є соціально-психологічні виміри молодіжної субкультури? Які потреби молодої людини вона може задовольняти?

- яким є жаргон, сленг аналізованої Вами субкультури? (Можна скласти тлумачний словник).

- уявіть, що Ви стали старшим на 20 років. Спробуйте оцінити цю субкультуру, дивлячись на неї очима старшої за віком людини.

10. Написати Ваше бачення себе на основі методики «Головне в моєму житті» (див. підр. 4.3.).

11. Здійснити візуалізацію свого життя на основі методики «20 років потому». (див. підр. 4.3.).

12. Проаналізувати своє життя на основі з допомогою методики "Життєвий шлях людини" (див. підр. 4.3.).

13. Здійснити психолого-педагогічний аналіз працівників однієї із спеціальних кафедр університету за Вашим вибором (здійснюється групою з 5-7 чоловік). Підібравши тести, складіть психологічні портрети викладачів та співробітників кафедри, дослідіть морально-психологічний клімат, що панує на ній, та сформулюйте напрямки його оптимізації. Визначте неформальну структуру стосунків даного підрозділу, визначте хто є лідером його і якого типу лідерство здійснюється.

14. Вибрати, звернувшись до музейного фонду ЦК і ВС картину чи картини, яка (які) викликала у Вас найбільший емоційний резонанс:

- змалюйте свої почуття та емоції, що викликані цим твором мистецтва;

- що Ви можете сказати, споглядаючи картину, про духовний світ її автора?

- що Ви краще зрозуміли в собі, споглядаючи цей твір мистецтва?

15. Проаналізувати, як зображені різні емоції і почуття на портретах, що виставлені в художніх музеях ВНТУ (за Вашим вибором). Якими є невербальні прояви емоцій та почуттів зображених на цих портретах людей?

16. Провести дослідження своєї особи, користуючись методикою «Зебра» (див. підр. 4.3.).

17. Дослідити особливості психологічних процесів в вашій групі:

– визначте її неформальну структуру;

– здійсніть дослідження морально-психологічного клімату;

– що, на ваш погляд треба зробити, щоб оптимізувати діяльність Вашої групи і покращити стосунки в ній?

19. Проаналізувати відношення викладачів та студентів з точки зору взаєморозуміння:

– які існують бар’єри взаєморозуміння?

– як покращити, зробити оптимальними стосунки студентів та викладачів?

20. Перелічити та проаналізувати основні психологічні труднощі, що виникають у вас у навчальному процесі.

21. Скласти свій психологічний автопортрет, давши відповіді на запитання “Хто я ?” (не менше 20 пунктів).

25. Записати на електронному носієві відеоматеріал з психології чи педагогіки. У довільному вигляді наведіть свої коментарі.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємопізнання гендерних стереотипів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.