МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зміст поняття “стратегія ризик - менеджменту”, основні правила стратегії ризик-менеджментуПоняття “стратегія” походить від грецького strategia = stratos -вісько + ago – веду і являє собою мистецтво планування, керівництва яке ґрунтується на вірних та далекоглядних прогнозах. Стратегія ризик-менеджменту – це мистецтво управління ризиком у невизначеній господарській ситуації, яке ґрунтується на прогнозуванні ризику та використанні прийомів його зниження. Економічний ризик підприємства обумовлений активністю фірми — чим вона більша, тим більшою є можливість віникнення тих або інших проблем. Можна віділити три стратегії поведінки підприємства, з точки зору їх потенційної ризикованості. Консервативна стратегія передбачає збереження того, що вже створено, відмову від розширення бізнесу, якої б то не було експансії на ринку. Помірно-агресивна стратегія — то або інше поєднання збереження з прагненням до захоплення часток ринку, збільшенню прибутку і т.ін. При цьому використовуються законні способи боротьби з конкурентами. Агресивна стратегія — концентрація на захопленні часток ринку, швидкому рості активів і капіталу, в тому числі з використанням напівзаконних способів. Кожній з вищеперерахованих стратегій характерні певні ризики, якими необхідно управляти. Виділяють декілька варіантів стратегій підприємства – стратегій ризик-менеджменту і декілька їх класифікаційних ознак. Перша ознака - відповідно до загальної стратегії підприємницької поведінки підприємства: - перший варіант – стратегія уникнення ризику. Фактично ця стратегія передбачає стагнацію бізнесу, тому, що в такому випадку проблематичним стає можливість одержання прибутку, в чому і полягає сутність економічної діяльності підприємства. - другий варіант -стратегія прийняття ризику. Ця стратегія передбачає те, що підприємство свідомо йде на ризик і займається бізнесом до тих пір, поки збитки від наслідків які наступили після ризиків не призведуть до невідновних втрат. Даний варіант також не є оптимальним через те, що можливий кінцевий результат – від,ємний прибуток - не співпадає з метою бізнесу. Очевидно, що основні прорахунки в даному випадку - відсутність відповідного аналізу стану ринку і його динаміки, факторів ризику і гнучкого реагіування на умови, що змінилися. Стратегія прийняття ризику використовується досить часто. - третий варіант – стратегія управління ризиком, тобто його виявлення і оцінка, а також розробка і впровадження заходів щодо його мінімізації. Це найменш рідко (у свідомому вигляді, т.т. з фіксацією робіт і їх етапів щодо оцінки мождивих ризиків, розробки відповідних планів і дій і т.ін.) стратегія поведінки в бізнесі, що застосовуєма сьогоднішнім українским підприємцем. Друга ознака - з точки зору методу розробки стратегій управління ризиками: індуктивна — збір, систематизація і узагальнення фактів і на підставі цього прийняття рішень; дедуктивна— висунення гіпотез, які потім співставляються з фактами і розробляються заходи щодо претворенню в практику висунутої гіпотези; позитивна — коли вивчається те, що існує, вивчається попередній досвід і досвід інших і виходячи з цього обирається оптимальний варіант рішень; нормативна — відображає суб,єктивні уявлення щодо того, що повинно бути і обирається варіант рішення у відповідності з чітко встановленими правилами і нормами. інтуїтивна–стратегія, яка побудована на “відчутті” підприємцем ризику, на його здатності безпосередньо, раптово, без логічного обдумування та усвідомлення знаходити вірне вирішення проблеми інсайтна- стратегія, яка побудована на “відчутті” підприємцем ризику, на його здатності безпосередньо, раптово але усвідомлено знаходити вірне вирішення проблеми Читайте також:
|
||||||||
|