МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ідеї оновлення функцій управлінняАналітична діяльність — Аналіз навчально-виховного процесу як засіб визначення якості розвитку школярів. — Вивчення мотивів, цінностей вчителів, можливостей стимулювання на інноваційну, експериментальну діяльність. — Висновки на підставі аналізу щодо існуючого стану справ як уроки на майбутнє. — Використання системного аналізу як засобу удосконалення діяльності, — Гуманізація управлінського мислення, людиноцентриський погляд. — Підсилення системності та рефлективності управлінського мислення. — Аналіз та моделювання шляхів розв'язання проблем. — Налагоджена система інформаційного забезпечення. — Наявність відлагодженої системи зворотних зв'язків. — Аналіз колективу з позиції ролі в ньому кожного вчителя. Планово-прогностична діяльність — Розробка програми розвитку школи. — Розробка цільових проектів. — Залучення колективу до складання планів, програм розвитку, цільових проектів. — Планування в умовах вільного вибору цілей та задач. — Обов'язковість визначення місії школи. — Раціональність планування. — Широке використання можливостей наукового підходу до планування. — Досягнення цілей через оптимізацію. — Концептуальна основа усіх видів діяльності та роботи шкільних систем. Організаційно-координаційна діяльність Моделювання структури управління. Розробка матричної рухливої структури управління. — Всиновлення горизонтальних зв'язків, забезпечення їх координат і. — Чіткіш розподіл завдань кожного в межах загального, відповідальність кожного за свою справу. — Забезпечення динаміки функціональних обов'язків та прав всіх суб'єктів в залежності від завдань. — Створення умов для розвитку неформальної структури колективу. — Добір досвідчених, кваліфікованих спеціалістів. —У посадовому зростанні вчителів увага приділяється індивідуальним можливостям та перспективам розвитку особистості. — Орієнтація на перманентну систему підвищення кваліфікації вчителів. — Демократизація управління як основа демократизації школи. — Формування організаційної культури. Контрольно-оціночна діяльність — Надання переваги визначенню якісних аспектів перевірки. — Увага здебільшого до кінцевих результатів, вивчення системи роботи. — Увага до навчально-методичної спрямованості контролю. — Постійне моделювання та оновлення системи внутрішньошкільного контролю, вибір ефективної технології. — Увага до мотиваційної функції контролю. — Забезпечення випереджальною характеру контролю. — Обговорення системи внутрішньошкільного контролю в колективі. — Демократизація внутрішньошкільного контролю, дотримання принципу егалітаргності. Регулятивно-корекційна діяльність — Контролінг та моніторинг визначаються як засоби регулювання та корекції в педагогічному процесі. — Створення нових, оновлення навчально-виховних технологій та впровадження їх у практику діяльності. — Приведення функцій управління у відповідність до завдань навчально-виховного закладу. — Розробка системи стимулювання та мотивації — Формування колективу критичних однодумців — Створення творчої атмосфери, сприятливого мікроклімату. — Оптимізація управління. Читайте також:
|
||||||||
|