МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Управління залученням недепозитних ресурсів банкуЯкщо обсяг вкладів та їх зростання є недостатніми для покриття всіх кредитів та інвестицій, що планує здійснити банк, то виникає необхідність у залученні недепозитних ресурсів. До складу недепозитних ресурсів (позичених ресурсів) входять: · кредити, отримані в інших банках; · кредити, отримані від Національного банку України; · кошти інвесторів, вкладені в боргові зобов'язання банку. Відмінності недепозитних джерел ресурсів від депозитних: · неперсональний характер - вони не асоціюються з конкретним клієнтом банку, а купуються на ринку на конкурентній основі через посередників; · ініціатива залучення коштів належить самому банку; · недепозитні залучені ресурси використовують, як правило, великі банки; · великі суми залучення, тому ці операції вважають операціями оптового характеру. Управління залученням коштів з недепозитних джерел є необхідним, щоб фінансовий менеджер мав змогу зробити оптимальний вибір із різних доступних на даний момент часу недепозитних джерел формування ресурсів. Фінансовий менеджер повинен дати відповіді на питання: · скільки коштів з недепозитних джерел має бути залучено для потреб банку; · які недепозитні джерела коштів найбільше відповідають стратегічним цілям банку на даний момент часу та мінімізують витрати. Етапи управління залученнямкоштів з недепозитних джерел. 1 Оцінка загальної потреби банку в недепозитних коштах Визначається шляхом визначення розриву фондів – різниці між поточними і прогнозованими кредитами та інвестиціями, що банк планує здійснити, і поточними та очікуваними надходженнями ресурсів з депозитних джерел. 2 Вибір недепозитного джерела коштів Фактори, що впливають на вибір недепозитного джерела коштів: 1) відносна вартість коштів, отриманих з кожного недепозитного джерела (банки віддають перевагу отриманню коштів з більш дешевих джерел); 2) ризик (нестійкість і ступінь надійності) кожного з джерел фондів: - процентний ризик - ризик зміни вартості кредиту через коливання попиту і пропозиції на ринку; - ризик доступності кредиту - несприятливі кредитні умови, погіршення репутації банку призводить до обмеження обсягу запропонованих кредитів; 3) строк погашення коштів, що залучаються, та їх відповідність потребам банку; 4) розмір банку-позичальника; 5) відповідність державним регулюючим нормам.
3 Управління процесом залучення коштів Управління процесом залучення недепозитних ресурсів здійснюється за двома основними напрямками: · управління залученням міжбанківських кредитів; · управління емісією боргових цінних паперів. Читайте також:
|
||||||||
|