Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестові завдання до модуля 1

1. Мета наукового стилю:

A.Використання абстрактної лексики, символів, великої кількості термінів, схем, таблиць, графіків, наукової фразеології, цитат, посилань.

B.Повідомлення наукового знання про дійсність і доведення його істинності.

C.Взаємодія суб’єкта і об’єкта, результатом якого є нове знання про світ.

D.Досконало володіти українською науковою фаховою термінологією і сприяти їх широкому впровадженню в практику наукової і педагогічної роботи.

2. Наука – це:

A.Сфера людської діяльності, спрямована на вироблення нових знань про природу, суспільство, мислення.

B.Перевірений практикою результат пізнання дійсності, адекватне її відбиття у свідомості людини.

C.Практика, фактичний матеріал, який потребує теоретичного осмислення.

D.Взаємодія суб’єкта і об’єкта, результатом якого є нове знання про світ.

3. Основними стильовими ознаками наукового стилю є:

A.Послідовність, порівняння, пояснення, образність, метафоричність тощо.

B.Посилання, використання фразеологічних одиниць, відносність пояснення тощо.

C.Абстрагованість, об’єктивність, точність, ясність, переконливість тощо.

D.Відсутність загальновживаної лексики, велика кількість термінів, нормативність тощо.

4. Основна функція наукового стилю:

A.Інформативність.

B.Доказовість.

C.Аргументованість.

D.Комунікативність.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи підготовки до виголошення наукового повідомлення | Який із різновидів не відноситься до наукового стилю?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.