МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 10. Окремі види маркетингу
КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Види маркетингу розрізняють залежно від особливостей збуту і типів пропонованих продуктів: – маркетинг засобів виробництва; – маркетинг споживчих товарів; – маркетинг послуг. Кожен із зазначених видів маркетингу може здійснюватися як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Залежно від ринків розрізняють внутрішній маркетинг та міжнародний маркетинг. Залежно від взаємодії попиту і пропозиції, що виникла на ринку, виділяють такі види маркетингу: 1. Конверсійний маркетинг. 2. Стимулюючий маркетинг. 3. Розвиваючий маркетинг. 4. Ремаркетинг. 5. Синхромаркетинг. 6. Підтримуючий маркетинг. 7. Демаркетинг. 8. Протидіючий маркетинг. Існують також інші способи класифікації видів маркетингу, які можна подати як розширену класифікацію: 1. Залежно від орієнтації маркетингової діяльності: продуктовий; споживчий; змішаний. 2. Залежно від сфери маркетингової діяльності: маркетинг споживчих товарів; маркетинг промислових; товарів; маркетинг послуг. 3. Залежно від періоду, на який розробляється маркетингова політика підприємства: стратегічний; тактичний; оперативний. 4. Залежно від об'єктів уваги, кінцевих цілей і засобів їх досягнення: виробничий; товарний; збутовий; ринковий (суто маркетинговий); розвинутий. 5. Залежно від мети діяльності: комерційний; некомерційний. 6. Залежно від видів продукції: товарів; послуг. 7. Залежно від рівня діяльності: макромаркетинг; мікромаркетинг.
ТЕСТИ
1. Контактні аудиторії компанії – це: а) організації чи окремі особи, які виявляють інтерес до діяльності компанії та здатні впливати на досягнення її цілей; б) організації чи окремі особи, які взаємодіють з компанією з приводу придбання товарів; в) організації, які допомагають компанії у просуванні і збуті її продукції; г) фірми й окремі особи, які забезпечують компанію ресурсами, необхідними для виробництва товарів.
2. У випадку зниження попиту на товари компанії використовується: а) ремаркетинг; б) креативний маркетинг; в) конверсійний маркетинг; г) синхромаркетинг; д) демаркетинг.
3. Компанія вдається до синхромаркетингу, коли прагне: а) збільшити попит на товар; б) зменшити попит на товар; в) усунути попит на товар; г) врівноважити коливання попиту.
4. До демографічних факторів макросередовища організації не належать: а) чисельність населення; б) рівень зайнятості населення; в) щільність населення; г) вікова структура населення; д) немає правильної відповіді.
5. До факторів мікросередовища організації належать: а) споживачі, посередники, митна служба, податкова адміністрація; б) конкуренти, споживачі, контактні аудиторії, політико-правові фактори; в) торговельні посередники, постачальники, конкуренти, споживачі, контактні аудиторії; г) торговельні посередники, постачальники, конкуренти, споживачі, контактні аудиторії, політико-правові фактори; д) немає правильної відповіді.
Питання для самоконтролю
1. Охарактеризуйте види маркетингу залежно від особливостей збуту і типів пропонованих продуктів. 2. Що таке внутрішній маркетинг та міжнародний маркетинг? 3. Охарактеризуйте види маркетингу залежно від взаємодії попиту і пропозиції. 4. Які види маркетингу залежно від орієнтації маркетингової діяльності? 5. Назвіть особливості стратегічного, тактичного та оперативного маркетингу. 6. Чим відрізняється комерційний та некомерційний маркетинг?
Читайте також:
|
||||||||
|