Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДО КОНТУРНОЇ КАРТИ №2.

І. Європа після ПСВ.

1) Позначте європейських держав після завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи.

2) Прапорцем позначте країни Європи, в яких у 1917 – 1923рр. відбулися революції.

3) Позначте місто і дати:

- похід на Рим

- пивний путч

- місце встановлення дипломатичних відносин між Німеччиною та СРСР

- вкажіть роки і країни встановлення тоталітарних і авторитарних режимів.

 

ІІ. Революція і громадянська війна в Росії.

1) Обведіть кордони Російської імперії на 1914р.

2) Поряд із Петроградом укажіть дату початку Лютневої революції.

3) Позначте місце і дату більшовицького перевороту.

4) Підпишіть та підкресліть держави, що утворилися в результаті російської революції.

5) Проведіть межу територій, окупованих Німеччиною та її союзниками до листопада 1918р.

6) Зафарбуйте територію, контрольовану більшовиками у серпні 1918р.

7) Позначте місця, окуповані військами Антанти.

8) Стрілками позначте головні напрямки наступу білих армій Денікіна, Колчака, Юеніча.

9) Вкажіть межу максимального просування польської армії на схід під час радянсько-польської війни.

10) Заштрихуйте територію радянських республік на 1921р.

11) Позначте місце кронштадтського повстання.

 

 

ІІІ. Утворення СРСР. СРСР у 1920 – 1930рр.

1) Обведіть кордони СРСР на момент утворення.

2) Підпишіть назви союзних республік, зазначивши рік входження до складу СРСР.

3) Вкажіть столицю СРСР.

 

І V. Європа в 1924 – 1932рр.

1) Обведіть кордони європейських держав на 1924р.

2) Підпишіть і підкресліть назви держав, у яких у зазначений період існувала республіканська форма правління, а іншим кольором – монархічні держави.

3) Проведіть кордон, гарантований Рейнським гарантійним пактом.

4) Заштрихуйте території країн Малої Антанти.

5) Позначте країни, в яких у зазначений період відбувалися:

- революції, громадянські війни, перевороти;

- масові соціальні виступи.

6) У відповідному місці зазначте дату утворення держави Ватикан.

 

V. Країни Передньої Азії та Північно-Східної Африки в міжвоєнний період.

1) Обведіть межі Османської імперії на 1914р.

2) Зафарбуйте територію Туреччини на Севрським мирним договором.

3) Заштрихуйте території, що увійшли до складу Туреччини в 1921 – 1923рр.

4) Проведіть лінію найдальшого просування грецьких військ під час греко-турецької війни 1920 – 1922рр.

5) Зафарбуйте різними кольорами:

- підмандатні території Франції;

- підмандатні території Великої Британії.

6) Підпишіть і підкресліть назви держав, що у 20 – 30 рр. здобули незалежність.

7) Вкажіть зону Суецького каналу.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 994

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДО КОНТУРНОЇ КАРТИ №1. | ЗАВДАННЯ ДО КОНТУРНОЇ КАРТИ №3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.