Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему детектора АМ сигналу з параметрами, вказаними на рис. 15.2. Переконатись, що осцилограма його роботи відповідає наведеній на рисунку. За необхідності виправити помилки.

 

2. Задати довільним чином значення частоти інформативного сигналу та опір навантаження. Обрати, з міркувань доцільності, частоту несучого сигналу. Розрахувати величину ємності конденсатора. Отримати осцилограму роботи детектора, визначити період відновленого сигналу T.

 

3. Повторити п. 2 кілька разів. Дані звести в табл. 15.1. Зробити висновки щодо якості роботи детектора.

Таблиця 15.1.

Дослідження роботи детектора АМ сигналів

fінформ., Гц Rнавант., Ом fнесуча, Гц С, мкФ Твідновл, с fвідновл, Гц
100 000 0,001
...            
           

 

4. Зібрати схему детектора ЧМ сигналу з параметрами, вказаними на рис. 15.5. Переконатись, що осцилограма його роботи відповідають наведеним на рис. 15.6. За необхідності виправити помилки.

 

5. Задати довільним чином значення частоти інформативного сигналу та опір навантаження. Обрати, з міркувань доцільності, частоту несучого сигналу. Розрахувати параметри резонансного фільтру та ємність конденсатора в блоці АМ детектора. Отримати осцилограму роботи детектора, визначити період відновленого сигналу T.

 

6. Повторити п. 5 кілька разів. Дані звести в табл. 15.2. Зробити висновки щодо якості роботи детектора.

Таблиця 15.2.

Дослідження роботи детектора ЧМ сигналів

fінформ., Гц Rнавант, Ом fнесуча, Гц Резон. фільтр С2, мкФ Твідновл, с fвідновл, Гц
L, Гн С1, Ф fрез, Гц
1 000 3 000 0,005 5∙10-6 0,01
...                  
                 

 

 

7. У звіті навести всі схеми, розрахунки, таблиці. У висновках зазначити якість відновлення інформативних сигналів та випадки, коли вона погіршується чи покращується.

Лабораторна робота № 16


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Детектори АМ та ЧМ сигналів. | Широтно-імпульсна модуляція.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.