МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа 1. Для кожного наведених нижче економічних понять знайдіть прізвище автора.Фінансовий капітал. Теорема, згідно з якою гранична корисність має бути прямо пропорційною трудовій вартості вироблених продуктів. Фактичний і потенційний економічний надлишок. Теорія додаткової вартості. Інноваційна теорія циклу. Статистична і динамічна моделі поточного й перспективного планування економічних ресурсів. Теорія ультраімперіалізму. Теорія суспільно-економічних формацій. Автори:
а) К. Маркс; б) П. Баран; в) Р. Гільфердинг; г) К. Каутський; д) Л. Канторович; е) М. Туган-Барановський.
Тема 8. Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина ХХ ст.) 1. Широкомасштабна система допомоги США країнам-союзницям під час другої світової війни відбувалася у формі: а) ленд-лізу; б) франчайзингу; в) аусорсингу; г) правильна відповідь не названа.
2. До головних підсумків Бреттон-Вудської конференції (липень 1944р.) слід віднести наступне: а) закріплення за доларом США ролі світової конвертованої валюти; б) створення Міжнародного валютного фонду; в) створення Європейського Економічного Співтовариства (ЄЕС); г)правильними є відповіді в пунктах а, б; д) правильна відповідь не названа.
3. План Маршалла – це: а) програма підготовки до другої світової війни; б) програма фінансової допомоги США європейським країнам, потерпілим внаслідок другої світової війни (крім СРСР); в) програма фінансового відродження економіки Японії; г)правильна відповідь не названа.
4. Програма відродження Європи (план Маршалла) передбачав: а) надання на визначених умовах позик і кредитів; б) створення країнами учасниками ОЄЕС сприятливих умов для розвитку вільного підприємництва; в) введення обмежень імпорту американських товарів; г)правильними є відповіді в пунктах а, б; д) правильна відповідь не названа.
5. До загальних рис відбудови економік європейських країн не відноситься: а) формування широкого державного сектору економіки; б) розробка та застосування жорстких фінансових та кредитних заходів; в) відміна мінімальних ставок заробітної плати; г)правильна відповідь не названа.
6. До загальних характеристик економік розвинутих країн в епоху науково-технічної революції (НТР) не відноситься: а) формування соціально ринкового господарства; б) крах колоніальної системи; в) розширення форм економічної інтеграції; г) правильна відповідь не названа.
7. Науково-технічна революція (НТР) – це: а) особлива форма інтернаціоналізації господарського життя; б) особлива революційна форма науково-технічного прогресу; в) особлива еволюційна форма науково-технічного прогресу; г) правильна відповідь не названа.
8. Еволюційна форма науково-технічного прогресу передбачає виникнення принципово нових видів техніки, нових видів сировини та матеріалів, нових фундаментальних наукових розробок: а) вірно; б) невірно.
9. Революційна форма науково-технічного прогресу передбачає поступові зміни в розвитку науки та техніки, які призводять до удосконалення традиційних видів техніки та технологій: а) вірно; б) невірно.
10. До головних характеристик науково-технічної революції не відноситься: а) перетворення науки у безпосередню продуктивну силу суспільства; б) перетворення людини із безпосереднього учасника процесу виробництва в його контролера; в) інформаційна революція; г) глобалізація господарського життя; д)правильна відповідь не названа.
11. Винятково швидкі темпи економічного розвитку економіки США після Другої світової війни були пов’язані з: а) лібералізацією економіки; б) воєнними замовленнями під час Другої світової війни; ; в) проведенням загарбницьких війн; г) правильна відповідь не названа.
12. До особливих характеристик соціально-економічного розвитку індустріальних країн в 60-80 роках ХХ ст. відноситься: а) поглиблення інтернаціоналізації виробництва й капіталу; б) формування системи колективної безпеки; в) перехід від переважно екстенсивного типу до переважно інтенсивного типу економічного зростання; г) правильна відповідь не названа.
13. До причин, які обумовили перехід від переважно екстенсивного типу до переважно інтенсивного типу економічного зростання не відноситься: а) особливий характер економічної кризи 1974-1975 рр.; б) мікропроцесорна революція (широке використання ЕОТ); в) виникнення транснаціональних корпорацій; г) правильна відповідь не названа.
14. Інформаційна революція, як головна риса науково-технічної революції передбачає винайдення та запровадження принципово нових засобів передачі інформації: а) вірно; б) невірно.
15. Назвіть основні фактори японського економічного буму 60-х років ХХ ст.: а) поразка в Другій світовій війні; б) високоефективне використання іноземної економічної допомоги; в) широке використання іноземних науково-технічних досягнень, безпрецедентна закупівля патентів, ліцензій, ноу-хау і т.п.; г) правильні відповіді подано у пунктах б, в. д) правильна відповідь не названа.
Читайте також:
|
||||||||
|