Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 3. Для кожного з понять, наведених нижче, знайдіть прізвище його автора.

1. Теорія економічних благ

2. Теорія похідного («вміненого») попиту й альтернативних витрат.

4. Еластичність попиту.

5. Правило MUy / MUx=P y / Px.

6. Правило MR = MC.

7. Компромiсний варiант визначення ціни за виробничими i граничною кориснiстю.

8. Гранична норма замiщення (субституцiї).

9. Короткотерміновий та довготерміновий періоди.

10. Модель загальної ринкової рівноваги.

11. Крива байдужості.

12. Ефекти заміни і доходу.

 

Автори:


а) А. Маршалл;

б) К. Менгер;

в) Ф. Візер;

г) В. Парето;

д) В. Джевонс;

е) Є. Слуцький;

ж) Л. Вальрас;

и) Ф. Еджуорт.


Читайте також:

  1. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  2. Б) Перекладіть текст з урахуванням Вашого фаху, знайдіть у ньому займенникові форми і охарактеризуйте особливості їх вживання у науковому тексті.
  3. Визначення параметрів і показників для вимірювання кожного процесу та націлення їх на величини
  4. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  5. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  6. Вправа 1
  7. Вправа 1
  8. Вправа 1
  9. Вправа 1 (c. 50)
  10. Вправа 1 (с. 7)
  11. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  12. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Маржиналістська революція і формування неокласичної доктрини | Тема 9. Економічний розвиток та економічна думка наприкінці ХХ - початку ХХІ століття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.