МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Як зображують поверхню Землі на глобусі і карті". 2. Відповіді на запитання. — Що таке фізична карта? — Яким кольором позначено на карті чи глобусі низькі, середні і високі гори? — Як показано глибокі та мілкі місця морів та океанів? — Що спільного між глобусом і картою півкуль? У чому їх різниця? — Який масштаб використовується на картах? — Назвіть вимоги до роботи з картою, про які дізналися. 3. Робота в групах. Діти у групі виконують завдання, а тоді хтось один відповідає біля дошки. Учні з інших груп ставлять запитання. 1 група. Порівняйте план і карту за питаннями. 1) Які території зображують на них? 2) Який масштаб використовують? 3) Як вказують основні сторони горизонту? 4) Як позначено предмети? 2 група. Порівняйте фізичну карту півкуль і фізичну карту України. 1) Що зображено на кожній карті? 2) На якій карті масштаб менший? Чому? 3) На якій із карт зображено більше об'єктів земної поверхні? Чому? 3 група. Підготуйте подорож фізичною картою України. 1) Покажіть на карті Київ. У якому напрямі від Києва знаходиться місцевість, де ми живемо? 2) Покажіть на карті кілька великих міст, прочитайте їхні назви. У якому напрямі вони знаходяться від нашої місцевості? 3) Знайдіть на карті гори, рівнини і кілька річок. 4. Робота в зошитах з друкованою основою VII. Узагальнення та систематизація знань учнів. — Що ми вивчили на уроці? — Що нового дізналися? — Що цікаве запам'ятали? — Що сподобалося? — Що не сподобалося? — Отже, яка різниця між планом місцевості і картою? VIII. Домашнє завдання. Опрацювати статтю підручника "Як зображують поверхню Землі на глобусі і карті". Виконати завдання 5-6 у зошиті з природознавства з друкованою основою Творче завдання: скласти подорож фізичною картою України з нашої місцевості у будь-яку точку країни (на вибір). № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Материки Землі. Мета. Закріпити знання про карту півкуль, ознайомити учнів з поняттям "материки", з їхнім розміщенням на глобусі і карті півкуль; виховувати любов до рідної землі; розвивати прагнення примножувати її багатства. Обладнання. Фізична карта півкуль, контурні карти, глобус, фізична карта України. Читайте також:
|
||||||||
|