Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя (с. 87, завдання 555)

1) Порозрядне віднімання трицифрових чисел.

— Розгляньте записи і поясніть, як виконали додавання.

380 + 590 =

300 80 500 90

(Додаємо сотні, одержуємо 800. Додаємо десятки й одержуємо 170. До 800 додали 170, отримали 970.)

2) На основі правила додавання суми до числа.

380 + 590 =

570 20

(Доповнюємо перший доданок 380 до круглого числа (до 400). Для цього розкладаємо 590 на зручні доданки: 570 і 20. Спочатку додаємо 380 і 20 — вийде 400. Потім додаємо 400 і 570 — вийде 970.)

380 + 590 = 380 + (570 + 20) = (380 + 20) + 570 = 400 + 570 = 970

3) Заміна круглих трицифрових чисел десятками.

380 + 590 =

380 — 38 десятків, 590 — це 59 десятків.

38 дес. + 59 дес. = 97 дес. = 970

 

2. Первинне закріплення

— Поясніть, як до 450 додати 370.

— Розв’яжіть приклади з коментуванням (с. 87, завдання 556).

 

Фізкультхвилинка

 

V. Розвиток математичних знань.

1. Розв’язування задачі (с. 87, завдання 557)

— Розгляньте малюнок.

— Прочитайте і дайте відповідь на запитання а.

270 + 220 = 490 (км) — відстань між Києвом і Одесою

— Прочитайте і дайте відповідь на запитання б.

1) 220 – 140 = 80 (км) — у бік Одеси

2) 270 + 140 = 410 (км) — у бік Києва

2. Робота над задачею на зведення до одиниці (с. 87, завдання 558)

Аналіз задачі за питаннями вчителя. Складання короткої умови.

24 л фарби — 8 банок

36 л фарби — ? баків (?, на 6 л >)

— Розв’яжіть задачу за планом.

1) Скільки літрів фарби в одній банці?

2) Скільки літрів фарби в одному баку?

3) Скільки треба баків, щоб розлити 36 л фарби?

Розв’язання

1) 24 : 8 = 3 (л) — в одній банці

2) 3 + 6 = 9 (л) — в одному баку

3) 36 : 9 = 4 (б.)

Відповідь: 4 баки потрібно, щоб розлити 36 літрів фарби.

Необхідно звернути увагу учнів на те, що в першій і другій дії йдеться про

літри, а в третій — про баки.

 

3. Гра «хто швидше?»

— Використовуючи таблицю завдання 465, розшифруйте назву планети зоряного неба.

— Дізнайтеся більше про цю планету.

 

VI. Підсумок уроку

— Поясніть, яким способом вам легше обчислити приклад 450 + 160.

 

VII. Домашнє завдання

С. 88, завдання 560; 561.

 

 

МАТЕМАТИКА 26.01


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАТЕМАТИКА 22.01 | Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 – 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.