МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Вивчення нового матеріалу1. Пояснення вчителя (с. 87, завдання 555) 1) Порозрядне віднімання трицифрових чисел. — Розгляньте записи і поясніть, як виконали додавання. 380 + 590 = 300 80 500 90 (Додаємо сотні, одержуємо 800. Додаємо десятки й одержуємо 170. До 800 додали 170, отримали 970.) 2) На основі правила додавання суми до числа. 380 + 590 = 570 20 (Доповнюємо перший доданок 380 до круглого числа (до 400). Для цього розкладаємо 590 на зручні доданки: 570 і 20. Спочатку додаємо 380 і 20 — вийде 400. Потім додаємо 400 і 570 — вийде 970.) 380 + 590 = 380 + (570 + 20) = (380 + 20) + 570 = 400 + 570 = 970 3) Заміна круглих трицифрових чисел десятками. 380 + 590 = 380 — 38 десятків, 590 — це 59 десятків. 38 дес. + 59 дес. = 97 дес. = 970
2. Первинне закріплення — Поясніть, як до 450 додати 370. — Розв’яжіть приклади з коментуванням (с. 87, завдання 556).
Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань. 1. Розв’язування задачі (с. 87, завдання 557) — Розгляньте малюнок. — Прочитайте і дайте відповідь на запитання а. 270 + 220 = 490 (км) — відстань між Києвом і Одесою — Прочитайте і дайте відповідь на запитання б. 1) 220 – 140 = 80 (км) — у бік Одеси 2) 270 + 140 = 410 (км) — у бік Києва 2. Робота над задачею на зведення до одиниці (с. 87, завдання 558) Аналіз задачі за питаннями вчителя. Складання короткої умови. 24 л фарби — 8 банок 36 л фарби — ? баків (?, на 6 л >) — Розв’яжіть задачу за планом. 1) Скільки літрів фарби в одній банці? 2) Скільки літрів фарби в одному баку? 3) Скільки треба баків, щоб розлити 36 л фарби? Розв’язання 1) 24 : 8 = 3 (л) — в одній банці 2) 3 + 6 = 9 (л) — в одному баку 3) 36 : 9 = 4 (б.) Відповідь: 4 баки потрібно, щоб розлити 36 літрів фарби. Необхідно звернути увагу учнів на те, що в першій і другій дії йдеться про літри, а в третій — про баки.
3. Гра «хто швидше?» — Використовуючи таблицю завдання 465, розшифруйте назву планети зоряного неба. — Дізнайтеся більше про цю планету.
VI. Підсумок уроку — Поясніть, яким способом вам легше обчислити приклад 450 + 160.
VII. Домашнє завдання С. 88, завдання 560; 561.
МАТЕМАТИКА 26.01 Читайте також:
|
||||||||
|