Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні завдання

Н.1.На ринках яких товарів переважає монополістична конкуренція? Чому?

Н.2. Короткострокова рівновага підприємства за умов монополістичної конкуренції.

Н.3. Довгострокова рівновага підприємства за умов монополістичної конкуренції.

Н.4. Види диференціації товару.

Н.5. Суть, види та передумови розвитку нецінової конкуренції.

Н.6. Реклама: докази на її користь і проти неї.

Н.7. Порівняльна оцінка ефективності основних ринкових структур.

Н.8. На рис. 13.4 зображено становище двох підприємств за умов монополістичної конкуренції. Дайте аргументовані відповіді на запитання:

Рис. 13.4. Підприємства А(а) та В(б) на ринку монополістичної конкуренції

1. В яких періодах (короткостроковому, довгостроковому) діє кожне підприємство?

2. За яких обсягів виробництва діяльність підприємства є прибутковою? Збитковою? Такою, що «покриває» витрати?

3. За яких обсягів виробництва кожне підприємство максимізуватиме прибуток?

4. Чи є еластичним попит у тій частині його кривої, в якій діє підприємство В?

5. Чи ефективно використовуються виробничі ресурси підприємством B, якщо воно виробляє продукцію в обсязі q1? q2?

6. Якщо підприємство B встановить ціну P5 на свою продукцію, чи буде це доцільним? Чому?

7. Площі якої фігури дорівнює сукупний прибуток підприємства В при обсязі продукції, за яким максимізується прибуток?

8. Що виражає на рис. 13.4, б площа чотирикутника P0P2ef? OP0fq2? OP5aq1? OP1cq3?

9. Проаналізуйте ситуацію, яка складається для підприємства A (рис. 13.4, а), якщо доходи населення зменшаться (продукт A — «нормальний»)? Проілюструйте графічно.

10. У ситуації, що склалася за умовою завдання 9, підприємство A вирішило різко активізувати свою рекламну діяльність. До чого це може призвести?

Н.9. Дайте ствердну або заперечну відповідь:

Н.9.1. Монополістична конкуренція — це конкуренція підприємств-монополістів різних галузей «за долар споживача».

Н.9.2. За умов монополістичної конкуренції підприємство може отримати економічний прибуток лише у короткостроковому періоді.

Н.9.3. Якщо монополістична конкуренція витискує з ринку досконалу конкуренцію, то, за інших рівних умов, це погіршує стан споживачів.

Н.9.4. В умовах монополістичної конкуренції попит на продукцію підприємства має вигляд горизонтальної лінії.

Н.9.5. Стандартизація продукції не є ознакою ринку монополістичної конкуренції.

Н.10. Знайдіть єдино правильну відповідь:

Н.10.1. В умовах монополістичної конкуренції індекс Лернера:

а) від’ємний; в) додатний;

б) дорівнює нулю; г) або б), або в).

Н.10.2. «Першовідкривачами» монополістичної конкуренції є:

а) А. Курно; в) Е. Чемберлін;

б) А. Лернер; г) П. Самуельсон.

Н.10.3. Довгострокова рівновага на ринку монополістичної конкуренції веде до:

а) перевищення цін над середніми витратами;

б) зниження індексу Герфіндаля—Хіршмана;

в) перевищення граничних витрат над ринковими цінами;

г) зниження економічного прибутку.

Н.10.4. Монополістична конкуренція характеризується тим, що:

а) підприємства не можуть вільно вступати до ринку та виходити з нього;

б) на ринку діє невелика кількість підприємств;

в) підприємства випускають диференційовану продукцію;

г) підприємства не володіють цілком інформацією про ринкові умови.

Н.10.5. Ринок червоних троянд найпевніше буде ринком:

а) монополії; в) монополістичної конкуренції;

б) досконалої конкуренції; г) картелем.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 731

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У результаті вивчення теми студент повинен | ПОГЛИБЛЕНИЙ РІВЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.