МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання— Розробіть правила поведінки під час конфлікту. Учні розробляють правила поведінки під час конфлікту «Кодекс поведінки», записують на ватман і вивіпіують, відбувається загальне обговорення. Шість правил, дотримання яких Дозволяє подобатися людям (за Дейлом Карнегі) 1.Щиро цікавтесь іншими людьми. 2. Посміхайтеся. 3. Пам'ятайте, що ім'я людини — це найбільш солодкий і важливий для неї звук будь-якою мовою. 4. Будьте гарним слухачем. Заохочуйте інших говорити про самих себе. 5. Говоріть про те, що цікавить вашого співрозмовника. 6. Навіюйте вашому співрозмовнику думку про його значущість і робіть це щиро. V. Підсумок ЗАНЯТТЯ Запитання — Чи змінилася ваша думка про конфлікт? Психологи пропонують безліч варіантів виходу зі стресу або розслаблення. Один з них — подивитися на палаючу свічку і розслабитися. Проживаючи життя, ми знову і знову потрапляємо в конфлікто-генні зони, але ми не повинні лякатися цих об'єктивних обставин. Нам необхідно розв'язувати конфлікти так, щоб ніхто не бачив, що конфлікти були. І на останок хочеться вам сказати: використання конструктивних шляхів у розв'язанні конфлікту допоможе вам зберегти друзів і не знайти ворогів. VI. Домашнє завдання 1. Опрацювати відповідний матеріал підручника. 2. Написати твір-есе, використовуючи епіграф заняття «Конфлікти — це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс» (Ч. Ліксон). Тема 5. СОЦІУМ (СУСПІЛЬСТВО ЛЮДЕЙ) ЗАНЯТТЯ 5 Поняття соціуму. Історичні типи стратифікованих суспільств Мета: Навчальна:
Розвиваюча: · сформувати вміння уважно слухати, осмислювати сказане викладачем та конспектувати аргументи під час лекції; навчити виділяти нові компоненти знань із теми, формувати вміння робити аналіз даного матеріалу. Виховна: · формувати критичне ставлення до соціальної нерівності;
ТипЗАНЯТТЯ: вивчення нового матеріалу. ХІД ЗАНЯТТЯ I. Організаційний момент ЗАНЯТТЯ II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання Декілька учнів зачитують свої твори-есе до епіграфа попереднього заняття Читайте також:
|
||||||||
|