МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні ідеї та концепції сучасного менеджменту.Д. Мак-Грегор і Р. Макмурі запропонували об’єднати досягнення усіх шкіл в теорію менеджменту. Розпочався розвиток теорії капіталістичного менеджменту. З’явилась універсальна теорія менеджменту. Основною ідеєю цієї теорії є посилення ролі керівника і його управлінської діяльності у виробництві і суспільстві. Таким чином, управління оформлюється як самостійна наука і особливий вид діяльності. Основні положення нової інтегрованої парадигми управління зводяться до того, що: · Ставка робиться на людину, яка сама допомагає собі реалізуватись. · Організація розглядається як живий організм, що живе, розвивається, формує систему цінностей та цілей. · Постійне оновлення – основа життєдіяльності організації, яка живиться своїми внутрішніми прагненнями та пристосовується до зовнішніх умов. · Необхідне поєднання різних підходів до управління. 50-60 роки: набуває розвитку школа соціальних систем. Професор Гарвардського університету Ч. Барнардвисунув концепцію взаємодії системи з оточуючим середовищем. Г.Саймон, Д.Марч,теоретики цієї школи, розглядали управління як складну ієрархічну систему. Окрім того, вони уявляли організацію як складний комплекс взаємозалежних і взаємодіючих факторів, серед яких і людина. Вчені намагались з’єднати раціоналістичну та соціально-психологічну школи, додаючи аналіз факторів зовнішнього середовища. 70 р. і далі:розвиток кібернетики, економіки, математичних методів аналізу, комп’ютерізація зумовили появу ще однієї так званої “нової школи”. Найбільш відомими її представниками є: Р. Акофф, Л. Бертоланфі, С. Бір. З’явились наукова дисципліна – теорія управлінських рішень, яка спрямувала зусилля на розробку: а) методів математичного моделювання процесів вироблення рішень в колективах; б) алгоритмів розробки оптимальних рішень із застосуванням теорії статистичних рішень, теорії ігор тощо; в) кількісних моделей. У 70-ті роки Р. Моклер розробив теорію ситуативного підходу. Цій проблемі присвячено книги Д. Міллера та М. Старро. Широкого розвитку набувають різні методи управління, які є більш чи менш ефективними за певних умов. Уможливлюється адаптація системи до змін в оточенні. 80-ті роки:утворився напрям так званої організаційної культури. Увага до створення організаційної культури дає змогу реалізувати гуманістичні основи управління. Зменшується жорсткість ієрархічних структур, розширюється організаційна кооперація; починає використовуватися делегування повноважень. Відбувається скорочення управлінського апарату. Поступово витискуються методи і форми командно-адміністративного управління. Статичні структури поступово змінюються гнучкими, форми яких змінюються при кожній зміні середовища. Читайте також:
|
||||||||
|