Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні ідеї та концепції сучасного менеджменту.

Д. Мак-Грегор і Р. Макмурі запропонували об’єднати досягнення усіх шкіл в теорію менеджменту. Розпочався розвиток теорії капіталістичного менеджменту. З’явилась універсальна теорія менеджменту. Основною ідеєю цієї теорії є посилення ролі керівника і його управлінської діяльності у виробництві і суспільстві. Таким чином, управління оформлюється як самостійна наука і особливий вид діяльності.

Основні положення нової інтегрованої парадигми управління зводяться до того, що:

· Ставка робиться на людину, яка сама допомагає собі реалізуватись.

· Організація розглядається як живий організм, що живе, розвивається, формує систему цінностей та цілей.

· Постійне оновлення – основа життєдіяльності організації, яка живиться своїми внутрішніми прагненнями та пристосовується до зовнішніх умов.

· Необхідне поєднання різних підходів до управління.

50-60 роки: набуває розвитку школа соціальних систем.

Професор Гарвардського університету Ч. Барнардвисунув концепцію взаємодії системи з оточуючим середовищем. Г.Саймон, Д.Марч,теоретики цієї школи, розглядали управління як складну ієрархічну систему. Окрім того, вони уявляли організацію як складний комплекс взаємозалежних і взаємодіючих факторів, серед яких і людина. Вчені намагались з’єднати раціоналістичну та соціально-психологічну школи, додаючи аналіз факторів зовнішнього середовища.

70 р. і далі:розвиток кібернетики, економіки, математичних методів аналізу, комп’ютерізація зумовили появу ще однієї так званої “нової школи”. Найбільш відомими її представниками є: Р. Акофф, Л. Бертоланфі, С. Бір.

З’явились наукова дисципліна – теорія управлінських рішень, яка спрямувала зусилля на розробку:

а) методів математичного моделювання процесів вироблення рішень в колек­тивах;

б) алгоритмів розробки оптимальних рішень із застосуванням теорії статистичних рішень, теорії ігор тощо;

в) кількісних моделей.

У 70-ті роки Р. Моклер розробив теорію ситуативного підходу. Цій проблемі присвячено книги Д. Міллера та М. Старро. Широкого розвитку набувають різні методи управління, які є більш чи менш ефективними за певних умов. Уможливлюється адаптація системи до змін в оточенні.

80-ті роки:утворився напрям так званої організаційної культури.

Увага до створення організаційної культури дає змогу реалізувати гуманістичні основи управління. Зменшується жорсткість ієрархічних структур, розширюється організаційна кооперація; починає використовуватися делегування повнова­жень. Відбувається скорочення управлінського апарату. Поступово витискуються методи і форми командно-адміністративного управління. Статичні структури посту­пово змінюються гнучкими, форми яких змінюються при кожній зміні середовища.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  9. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  10. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  11. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  12. Аналіз сучасного стану податкової безпеки




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Емпірична школа (кількісна, прагматична) (1950р. – до нашого часу). | Ті - 2000 рр.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.