МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)1. Пояснити, для чого слід складати розпорядок дня. 2. Назвати правила для школярів, які запам’ятали на уроці. 3. Запропонувати разом з батьками скласти режим вихідного дня і записати його на с. 13 зошита.
НАВЧАННЯ І ВІДПОЧИНОК Мета Вчити чергувати працю і відпочинок, пояснити, як зручно організувати своє робоче місце, навчити правильно розподіляти час при виконанні домашніх завдань. Результати навчання Наприкінці заняття учні мають уміти:
Обладнання і матеріали
Що підготувати заздалегідь · Обговорити з батьками, як об лаштоване вдома робоче місце.
Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати, для чого потрібен режим дня. 2. Назвати тему і завдання уроку. - Протягом дня вам доводиться і працювати, і відпочивати. І щоб ваш організм не стомлювався, треба навчитися і правильно працювати, і правильно відпочивати. Треба постійно чергувати роботу і відпочинок. 3. Прочитати вірш на с. 26 підручника. - Як відпочиває Петрик? (Він лежить на дивані, дивиться телевізор). Це пасивний відпочинок. - Як відпочиває Дмитрик? (Він гуляє з песиком). Це активний відпочинок. Пантоміма (розпізнавання активного і пасивного відпочинку) На дошці закріплені перевернуті картки з назвами різних видів відпочинку: кататися на велосипеді, купатися в морі спати грати в футбол грати на комп’ютері кататися на роликах грати у бадмінтон Вчитель викликає по одному учню. Учень бере картку, читає і пантомімою показує певний вид відпочинку. Решта дітей повинні впізнати і назвати, активний це чи пасивний відпочинок. Виконати завдання в зошиті на с. 14. З’ясувати, що види активного відпочинку на малюнках – це похід на природу, катання на велосипеді, гра в бадмінтон. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|