Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Пояснити, для чого слід складати розпорядок дня.

2. Назвати правила для школярів, які запам’ятали на уроці.

3. Запропонувати разом з батьками скласти режим вихідного дня і записати його на с. 13 зошита.

 

 

НАВЧАННЯ І ВІДПОЧИНОК

Мета

Вчити чергувати працю і відпочинок, пояснити, як зручно організувати своє робоче місце, навчити правильно розподіляти час при виконанні домашніх завдань.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • розпізнавати активний та пасивний відпочинок;
  • пояснити, чому треба робити перерву під час занять;
  • продемонструвати рухливі вправи для відпочинку під час занять.

Обладнання і матеріали

  • картки з назвами видів відпочинку (кататися на велосипеді, купатися в морі, спати, грати в футбол, грати на комп’ютері, кататися на роликах, грати у бадмінтон).
  • аркуші для роботи в групах по 4 учні зі словами «Лампа, годинник, яблуко, іграшка, книги, тістечко, ручки, олівці, чашка, зошити, гумка».
  • Робочий зошит (с.14-15).

Що підготувати заздалегідь

· Обговорити з батьками, як об лаштоване вдома робоче місце.

 

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 5 хв.
Пантоміма 5 хв.
Інформаційне повідомлення 5 хв.
Робота в групах 5 хв.
Руханка 3 хв.
Робота в парах 5 хв.
Проблемна ситуація 5 хв.
Підсумкове завдання 2 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати, для чого потрібен режим дня.

2. Назвати тему і завдання уроку.

- Протягом дня вам доводиться і працювати, і відпочивати. І щоб ваш організм не стомлювався, треба навчитися і правильно працювати, і правильно відпочивати. Треба постійно чергувати роботу і відпочинок.

3. Прочитати вірш на с. 26 підручника.

- Як відпочиває Петрик? (Він лежить на дивані, дивиться телевізор). Це пасивний відпочинок.

- Як відпочиває Дмитрик? (Він гуляє з песиком). Це активний відпочинок.

Пантоміма (розпізнавання активного і пасивного відпочинку)

На дошці закріплені перевернуті картки з назвами різних видів відпочинку: кататися на велосипеді,

купатися в морі

спати

грати в футбол

грати на комп’ютері

кататися на роликах

грати у бадмінтон

Вчитель викликає по одному учню. Учень бере картку, читає і пантомімою показує певний вид відпочинку. Решта дітей повинні впізнати і назвати, активний це чи пасивний відпочинок.

Виконати завдання в зошиті на с. 14. З’ясувати, що види активного відпочинку на малюнках – це похід на природу, катання на велосипеді, гра в бадмінтон.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота (практично складати режим буднього та вихідного дня) | Інформаційне повідомлення (пояснити, як правильно облаштувати робоче місце)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.