Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики

 

Найбільш повні відомості про параметри двигуна дає зовнішня швидкісна характеристика, що представляє собою залежність потужності Ne, крутного моменту Ме, питомої витрати палива ge, погодинної витрати палива Gт від частоти обертання колінчатого вала п (хв.-1) або від кутової швидкості обертання колінчатого вала двигуна w (с-1).

При відсутності даних залежність потужності Ne від частоти обертання колінчатого вала п Ne = f (n) може бути розрахована за допомогою рівняння С.Р. Лейдермана

,

де nN - номінальна частота обертання колінчатого вала, відповідна до максимальної потужності, хв.-1, значення nN приймаються, орієнтуючись на дані, наведені табл. 3.

a, b, c - емпіричні коефіцієнти, що залежать від типу двигуна: (а=b=c=1) - для бензинового двигуна; a=0,53; b=1,56; c=1,09 - для дизеля;

ni - поточні значення частоти обертання колінчатого вала, хв.-1.

Необхідно прийняти 8...12 значень ni через рівні інтервали в діапазоні від nmin до nmах .;

При розрахунках зовнішньої швидкісної характеристики мінімальну частоту обертання колінчатого вала nmin рекомендується приймати:

nmin=700…900 хв.-1- для бензинового двигуна;

nmin=800…1000 хв.-1 - для дизельного двигуна.

Максимальна частота обертання колінчастого валу для бензинових двигунів приймається рівною nmax=(1,15…1,2)nN, для дизелів nmax=nN.

 

Таблиця 3 - Номінальна частота обертання колінчатого вала двигуна

Групи двигунів nN, хв.-1
Двигуни легкових автомобілів Двигуни бензинові вантажних автомобілів малої вантажопідйомності 5200-5600 4000-4500
Двигуни бензинові вантажних автомобілів середньої вантажопідйомності 3200-3600
Двигуни дизельні вантажних автомобілів 2200-2600

 

 

Графік залежності крутного моменту від частоти обертання колінчастого вала Ме=f(n) будують користуючись залежністю

.

Графік питомої витрати палива залежно від обертів двигуна будують за значеннями, розрахованими за формулою

, г/(кВт год)

- коефіцієнт, що враховує зміну витрати палива від частоти обертання колінчатого вала:

gn – питома витрата пального для режиму максимальної потужності, г/( кВт×год), gn=250...360 у бензинових двигунах, gn=210...250 - у дизелів.

Погодинна витрата палива визначається за формулою:

Gті = g. N. 10-3, кг/год.

Результати розрахунків зводять у табл. 4, де - кутова швидкість обертання колінчатого вала. Кількість розрахункових точок визначає точність визначення максимального крутного моменту. Збільшення кількості розрахункових точок приводить до більш точного визначення максимального крутного моменту двигуна, який необхідний для розрахунків агрегатів трансмісії.

 

Таблиця 4 - Результати розрахунків зовнішньої швидкісної характеристики двигуна

Поточне значення ni, об/хв nmin nN nmax
wi, с-1              
Nеi, кВт              
Mеi, Нм              
ge,г/кВт год              
Gті, кг/год              

 

За даними табл. 4 будуються графіки Ne =f(n), Me= f(n), ge = f(n) і Gт = f(n), по яких визначають число обертів, що відповідають максимальній потужності Nmax (або кутову швидкість обертання колінчатого вала wN), а також величину максимального крутного моменту Memax і відповідне до цього значення число обертів колінчатого вала nM (або кутову швидкість обертання колінчатого вала wM).

Рисунок 4 - Зовнішня швидкісна характеристика двигуна

 

Для подальших розрахунків трансмісії використовується знайдене значення максимального крутного моменту Memax.

 


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  3. Аеродинамічний розрахунок
  4. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  5. Акустичні характеристики порід
  6. Аналіз зовнішньої інформації
  7. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  8. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  9. БОЙОВІ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТРІЛЕЦЬКОЇ ЗБРОЇ
  10. Большему насыщению магнитной цепи синхронного генератора соответствует точка характеристики холостого хода
  11. Будова, принцип роботи та характеристики МДН – транзисторів
  12. Будова, принцип роботи та характеристики тиристорів




Переглядів: 1132

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення потужності двигуна | Вибір параметрів трансмісії автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.