МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ситуація 3Керівник організації запросив на бесіду свого підлеглого. Причиною бесіди була несвоєчасна підготовка звіту. Керівник організації різко вичитав підлеглого й сказав: «Ще раз повториться подібне – і з Вами все кінчено». Підлеглий намагався пояснити причину того, що сталося, але керівник його не став слухати. Підлеглий засмутився. Керівник у відповідь сказав: «Заспокойтеся, і наступного разу я вас вислухаю». У відповідь підлеглий сказав, що буде скаржитися на грубе відношення до себе. Керівник закінчив бесіду фразою: «Ви пошкодуєте, якщо зробите це. Ви вільні». Питання: 1. Як ви думаєте, чи можна назвати ефективним дане ділове спілкування? Чому? 2. Що саме з'явилося бар'єром у спілкуванні? 3. Як ви думаєте, які наслідки такого спілкування? Тема 2. Уміння слухати як необхідна умова ефективного спілкування Ситуація 1 Петро, випускник фінансово-економічного інституту, працював у контрольно-ревізійному управлінні. Він швидко адаптувався в колективі й вважався комунікабельною людиною, з якою легко було вирішувати службові питання. До того ж Петро любив спостерігати за реакцією своїх співрозмовників, а також реакцією працівників податкової адміністрації на виступи начальника. Він умовно розбив всіх працівників за стилем слухання на наступні групи: · категоричні співрозмовники; · розважливі співрозмовники; · співчуваючі співрозмовники; · аналітичні співрозмовники; · чуйні співрозмовники. Питання: 1. Як Ви думає, які види реакції на розмову й поведінку співрозмовника виявили представники кожної з перерахованих вище груп? 2. Чи є ці реакції «перешкодами» спілкування? Чому? 3. Який із стилів слухання є ефективним? Чому? 4. Від чого ще залежить стиль слухання? 5. Чи може людина змінити свій стиль слухання? Як?
Ситуація 2 Ігор Олександрович Сергєєв одержав несподіване завдання від свого керівника Антоненка Юрія Михайловича. У ході спілкування відбувся наступний діалог: І.О.: Але послухайте! Це завдання явно не моє! Це вже занадто! Ю.М.: Чому Ви завжди чимось незадоволені? Га? І.О.: Дозвольте, це ж несправедливо. Мені завжди дають якісь особливі завдання. Ю.М.: Так-так! Всім відомо, що Ви перевантажені. Мені набридло це слухати. А тепер ідіть і працюйте! Питання: 1. Що хотів сказати Ігор Олександрович своєму керівникові, одержавши від нього несподіване завдання? 2. Як став реагувати на це керівник? 3. Які наслідки такого спілкування? Читайте також:
|
||||||||
|