Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВИВЧЕННЯ ВИМОГ ДО ОРГАНІЗАЦІЙ, УСТАНОВ, ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У СЕРТИФІКАЦІЇ

Мета.Ознайомитись із вимогами до національного органу з акредитації, органу із сертифікації продукції, органу із сертифікації систем якості, випробувальних лабораторій та інших установ, які причетні до процедури сертифікації.

Завдання 1. Ознайомитись із загальними вимогами до органу із сертифікації.

За ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів з сертифікації продукції та порядок їх акредитації" з'ясувати такі питання:

- які організації можуть бути акредитовані як органи із сертифікації;

- що вони повинні мати для цього;

- які вимоги до персоналу органу із сертифікації?

Завдання 2. Вивчити порядок акредитації органу із сертифікації.

На підставі даних ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів з сертифікації продукції та порядок їх акредитації» вивчити і занотувати основні етапи акредитації та умови припинення дії атестату акредитації; ознайомитися з документацією, яка супроводжує цю процедуру.

Порівняти вимоги Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та ДСТУ 3411:2204 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів з сертифікації продукції та порядок їх акредитації" щодо порядку акредитації органів із сертифікації.

Завдання 3. Змоделювати дії відділу акредитації органу сертифікації з прийняттям рішення щодо проведення акредитації підприємства як органу сертифікації:

- користуючись наданими пакетами щодо діяльності підприємств (науково-дослідного інституту, приватного підприємства, державної структури) сформувати пакет документів, заповнити заявку і подати її до органу акредитації;

- проаналізувати представлені заявки на акредитацію і пакети документів до них;

- прийняти рішення про можливість проведення акредитацій них заходів.

Завдання 4. Ознайомитися з основними положеннями про випробувальні лабораторії, які функціонують у системі УкрСЕПРО.

За ДСТУ 3412 - 96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до випробувальних лабораторій та порядок їх акредитації" необхідно:

- визначити функції випробувальної лабораторії;

- розшифрувати такі вимоги з акредитації випробувальної лабораторії, як незалежність, технічна компетентність;

- вивчити права випробувальної лабораторії;

- ознайомитися з обов'язками акредитованої лабораторії щодо статусу акредитації, Держспоживстандарту, замовника.

Завдання 5. Вивчити порядок акредитації випробувальних лабораторій, які функціонують у системі УкрСЕПРО.

За ДСТУ 3412-96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до випробувальних лабораторій та порядок їх акредитації" слід:

- ознайомитися з процедурою акредитації та подальшого інспекційного контролю за діяльністю акредитованих лабораторій;

- занотувати умови зупинки або скасування акредитації лабораторії;

- проаналізувати документи, які оформлюються при акредитації випробувальної лабораторії.

Завдання 6. Змоделювати дії відділу акредитації органу сертифікації з прийняттям рішення щодо проведення акредитації випробувальної лабораторії:

- користуючись наданими пакетами щодо діяльності підприємства (науково-дослідного інституту, приватного підприємства, державної структури), сформувати пакет документів, заповнити заявку і проаналізувати представлені заявки на акредитацію і пакети документів до них;

- прийняти рішення про можливість проведення акредитаційних заходів.

Контрольні питання

1. Які правовідносини регулює Закон України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності"?

2. Назвіть основні принципи, на яких базується діяльність з акредитації.

3. Які основні функції національного органу з акредитації?

4. Які основні функції ради з акредитації?

5. Які основні функції технічних комітетів з акредитації?

6. За яких умов організації можуть бути акредитовані як органи із сертифікації?

7. Який порядок акредитації органу із сертифікації?

8. Що є підставою для припинення дії атестату акредитації?

9. За яких умов організації можуть бути акредитовані як випробувальні лабораторії (у галузі сертифікації)?

10.Які функції випробувальної лабораторії, акредитованої в системі УкрСЕПРО?

11.Які обов'язки та права випробувальної лабораторії, акредитованої в системі УкрСЕПРО?

12.Яка послідовність процедури акредитації лабораторії?

13.Які документи підтверджують акредитацію випробувальної лабораторії?

14. Що є підставою для припинення дії атестату акредитації?

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Практичне заняття № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.