Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести, вправи, завдання

Тест 1.

Що є причиною циклічного розвитку ринкової економіки?

а) затухання ділової активності підприємств в результаті зниження купівельної спроможності населення;

б) порушення відповідності між виробництвом і споживанням у процесі капіталістичного нагромадження;

в) стихійне запровадження досягнень науково-технічного прогресу;

г) війни, революції, природні катаклізми.

 

Тест 2.

В чому заключається основна ознака економічної кризи?

а) зростання безробіття та зниження реальної заробітної плати;

б) скорочення абсолютних розмірів виробництва;

в) знищення темпів економічного зростання;

г) застій в економіці.

 

Тест 3.

Що є матеріальною основою періодичності економічних криз?

а) науково-технічний прогрес;

б) періодичне оновленння основного капіталу;

в) структурні зміни у національній економіці;

г) зміни у сукупному платіжному попиті.

Тест 4.

Причиною безробіття згідно кейнсіанської теорії є:

а) завищений рівень зарплати;

б) структурна невідповідність між попитом та пропозицією робочої сили;

в) недостатній рівень сукупного ефективного попиту;

г) технічний прогрес у виробництві.

Тест 5.

Показник природного рівня безробіття включає:

а) фрикційне та структурне безробіття;

б) фрикційне, структурне та циклічне безробіття;

в) структурне та приховане безробіття;

г) усі відповіді невірні.

Тест 6.

Показник індексу тяжкості безробіття показує:

а) середню тривалість безробіття, що приходиться на одного економічно активного члена суспільства;

б) чисельність громадян, що перебували протягом року у складі безробітних;

 

в) чисельність громадян, що отримували допомогу по безробіттю;

г) немає вірної відповіді.

Тест 7.

Причинами прихованого безробіття є:

а) небажання реєструватися в органах зайнятості;

б) незабезпеченість підприємства сировиною, матеріалами, комплектуючими деталями;

в) відсутність завершеного технологічного циклу на виробництві;

г) розрив господарських зв’язків між суміжними підприємствами.

Тест 8.

Рівень безробіття залежить від таких показників:

а) чисельність економічно активного населення;

б) чисельність громадян, що мають статус безробітного;

в) чисельність громадян, що проходять перенавчання;

г) чисельність зайнятих в економіці громадян.

 

Тест 9.

До активних заходів з регулювання безробіття належать:

а) виплата матеріальної допомоги по безробіттю;

б) організація громадських робіт;

в) сприяння самозайнятості населення;

г) перекваліфікація та перенавчання безробітних.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар (2) | Тест 10.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.