МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Анотація
Тема досвіду: Організація краєзнавчої роботи в гуртках БДТ як засіб пізнання і виховання любові до рідного краю. Об'єкт досвіду: Удовенчук Леонід Опанасович, вчитель-історик, керівник гуртка, стаж роботи 27 років. Адреса досвіду: Доманівський районний Будинок дитячої творчості с. Козубівка. Мета досвіду: удосконалення краєзнавчої роботи; поширення та обмін досвідом серед краєзнавців; залучення до краєзнавчої роботи учнів шкіл району. Провідна ідея досвіду: пізнавай, досліджуй, шануй, збагачуй свій рідний край. А край наш чудовий, гарний, як історією, природою, так і людьми. Новизна досвіду: пізнавально-пошукова робота організована як «активно-результативна» діяльність з гуртківцями різновікових груп (від 11 до 16 років), з поглибленим вивченням матеріалу за такими напрямами: Ø Наш земляк – М. Л .Кропивницький; Ø Козубівка-Молдавка за часів війни; Ø Рідний край, природа, історія, етнографія. Форми краєзнавчо-пошукової роботи»: Ø Екскурсії – планові 5-6 разів на рік, позапланові – 8-10; Ø Велотурпоходи – 4-5 на рік; Ø Поїздки (в музеї, архіви, бібліотеки) – 3-4 на рік; Ø Складання кольорових карт-маршрутів, емблем; Ø Висвітлення результатів роботи у періодичних виданнях. Слід зауважити, що такі форми роботи застосовуються регулярно. До складу краєзнавчого гуртка обов'язково входять: Ø поет; Ø фотограф; Ø екскурсоводи; Ø художники.
Практична значущість досвіду: Ø Фактично про наш краєзнавчий гурток знає вся читаюча Україна: в «Альманасі» обласного краєзнавчого музею ми опублікували три статті. Ø Про наш гурток знає вся область: до 165 річчя з дня народження Л.Кропивницького – «батька українського театру» – були наші статті у «Відкритому уроці» та в газеті «Южная правда». Ø У районній пресі більше 25 статей (за 2 роки). Ø Відкрили пам'ятну дошку на школі нашому земляку М.Л.Кропивницькому. Ø Беручи участь у конкурсах «Сто чудес України» та «Збережемо пам'ять про подвиг» – ми посіли 3-ті місця в області. Ø До нас приходять, до нас пишуть, звертаються, пишуть про нас, нам допомагають, наш матеріал використовують у періодичних виданнях, у книзі «Пам'ять серця». Ø Випущена абетка з досвіду роботи гуртка. Досвід може бути використаний у роботі краєзнавчих гуртків БДТ, школах, в позакласній роботі гуртків історико-географічного напрямів.
Характеристика Читайте також:
|
||||||||
|