Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 7. СТРАТЕГІЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

 

Поняття диверсифікації. Різновиди стратегії диверсифікації: споріднена, неспоріднена, конгломератна. Переваги та бар’єри порідненої диверсифікації. Етапи та правила розробки стратегії диверсифікації. Похідні стратегії диверсифікації підприємства. Управління диверсифікованим підприємством.

 

Запитання до самоконтролю

1. Розкрийте сутність, мету диверсифікації та пов’язані з нею ризики.

2. Охарактеризуйте основні фактори, що обумовлюють вибір стратегії диверсифікованого зростання .

3. У чому полягають особливості похідних стратегій диверсифікації? Проаналізуйте їх.

4. Чи відрізняється стратегія злиття від стратегії поглинання?

5. У яких випадках можливе використання стратегії прямої вертикальної диверсифікації?

6. Проаналізуйте специфіку рівнів управління у диверсифікованих підприємствах.

7. Чим зумовлюється необхідність реалізації стратегії зворотної вертикальної інтеграції?

8. У чому полягають особливості та найважливіші ознаки похідних стратегій диверсифікації?

9. Розкрийте сутність, переваги та недоліки спорідненої диверсифікації.

10. Розкрийте сутність, переваги та недоліки конгломератної диверсифікації.

 

Тести

1. Диверсифікація – це:

а) одночасний розвиток багатьох, непов’язаних один з одним видів

виробництва;

б) один з видів діяльності підприємства;

в) ознака спеціалізації підприємства.

 

2. Синергетичний портфель – це:

а) вартісні переваги фірми;

б) фаза “обережного розвитку” підприємства;

в) група підприємницьких підрозділів, що належать одному власнику і

стратегічно пов’язані один з одним.

 

3. Термін “синергія” означає:

а) стратегічні переваги, що виникають при об’єднанні двох або більшої

кількості підприємств в одних руках;

б) різновид стратегії стабільності;

в) різновид стратегії скорочення.

 

4.Стратегічні переваги, що виникають при об’єднанні двох або більшої

кількості підприємств в одних руках, мають назву:

а) сканування;

б) синергія;

в) моніторинг.

 

5. Проникнення у нові галузеві та сфери господарювання відбувається

шляхом:

а) виконання розпоряджень органів місцевого самоврядування;

б) створення нових підприємств або переходу інших підприємств до

нового власника;

в) дотримання конституційних вимог.

 

6. Створення нових підприємств або переходу інших підприємств до нового

власника являє собою:

а) одну з форм диверсифікації;

б) один із засобів маркетингу;

в) один із методів функціонального аналізу.

 

7. Наступальні мотиви диверсифікації – це:

а) розподіл ризиків, ресурсів, розміщення надлишкових коштів; отримання

прямих фінансових вигод; проникнення у сфери діяльності з високою

рентабельністю; використання взаємодоповнюючих ресурсів;

б) запобігання зайвих витрат; небезпека падіння попиту; поява товарів

замінників; поява нових конкурентів тощо;

в) розширення поля діяльності підприємства.

 

8. Оборотні мотиви диверсифікації – це:

а) розподіл ризиків, ресурсів, розміщення надлишкових коштів; отримання

прямих фінансових вигод; проникнення у сфери діяльності з високою

рентабельністю; використання взаємодоповнюючих ресурсів;

б) запобігання зайвих витрат; небезпека падіння попиту; поява товарів

замінників; поява нових конкурентів тощо;

в) розширення поля діяльності підприємства.

 

9. Розподіл ризиків, ресурсів, розміщення надлишкових коштів; отримання

прямих фінансових вигод; проникнення у сфери діяльності з високою

рентабельністю; використання взаємодоповнюючих ресурсів – це:

а) оборотні мотиви диверсифікації;

б)наступальні мотиви диверсифікації;

в) розширення поля діяльності підприємства.

 

10. Запобігання зайвих витрат; небезпека падіння попиту; поява товарів

замінників; поява конкурентів тощо – це:

а) оборотні мотиви диверсифікації;

б)наступальні мотиви диверсифікації;

в) розширення поля діяльності підприємства.

 

11. Стратегія диверсифікації застосовується з метою:

а) уникнути надмірної залежності підприємства від одного господарського

підрозділу як одного асортиментного набору продукції тощо;

б) розширити кількість робочих місць на підприємстві;

в) впровадити нову технологічну лінію.

 

12. Уникнення надмірної залежності підприємства від одного господарського

підрозділу чи одного асортиментного набору продукції складає сутність:

а) вертикальної стратегії;

б) горизонтальної стратегії;

в) стратегії диверсифікації.

 

13. Ринки, на яких працює підприємство, виявляються у стані насичення або

як скорочення попиту на продукт унаслідок того, що:

а) продукт знаходиться на стадії відмирання;

б) поточний бізнес дає перевищення потреби надходження грошей, що

можуть бути прибутково вкладені в інші сфери бізнесу;

в) антимонопольне регулювання не дозволяє подальшого розширення

бізнесу.

 

14. Продукт знаходиться на стадії відмирання у разі, коли:

а) поточний бізнес дає перевищення потреби надходження грошей, що

можуть бути прибутково вкладені в інші сфери бізнесу;

б) ринки, на які працює підприємство, виявляється у стані насичення або

ж скорочення попиту на продукт;

в) антимонопольне регулювання не дозволяє подальшого розширення

бізнесу.

 

15. Стратегія центрової диверсифікації:

а) передбачає пошук можливостей зростання на існуючому ринку за

рахунок нової продукції, що потребує нової технології, відмінної від

використовуваної;

б) полягає у розширенні виробництва за рахунок продукції, технологічно

не пов’язаної з тією, ще реалізується на нових ринках;

в) базується на пошуку та використанні додаткових можливостей

виробництва нових продуктів, які містяться в існуючому бізнесі.

 

16. Стратегія горизонтальної диверсифікації:

а) передбачає пошук можливостей зростання на існуючому ринку за

рахунок нової продукції, що потребує нової технології, відмінної від

використовуваної;

б) полягає у розширенні виробництва за рахунок продукції, технологічно

не пов’язаної з тією, ще реалізується на нових ринках;

в) базується на пошуку та використанні додаткових можливостей

виробництва нових продуктів, які містяться в існуючому бізнесі.

 

17. Стратегія конгломеративної диверсифікації:

а) передбачає пошук можливостей зростання на існуючому ринку за

рахунок нової продукції, що потребує нової технології, відмінної від

використовуваної;

б) полягає у розширенні виробництва за рахунок продукції, технологічно

не пов’язаної з тією, ще реалізується на нових ринках;

в) базується на пошуку та використанні додаткових можливостей

виробництва нових продуктів, які містяться в існуючому бізнесі.

 

18. Показник спеціалізації рівня диверсифікації:

а) характеризує відносний внесок у доходи підприємства групи основних

напрямків діяльності, які використовують одні і ті ж ключові чинники

успіху;

б) визначає частку обсягу продажу групи напрямків діяльності,

найщільніше пов’язаних між собою;

в) визначає частку обсягу реалізації найбільшого центру.

 

19. Показник рівня централізації бізнес-успіху:

а) характеризує відносний внесок у доходи підприємства групи основних

напрямків діяльності, які використовують однакові ключові чинники

успіху;

б) визначає частку обсягу продажу групи напрямків діяльності,

найщільніше пов’язаних між собою;

в) визначає частку обсягу реалізації найбільшого центру.

 

20. Показник рівня взаємозв’язків:

а) характеризує відносний внесок у доходи підприємства групи основних

напрямків діяльності, які використовують однакові ключові чинники

успіху;

б) визначає частку обсягу продажу групи напрямків діяльності,

найщільніше пов’язаних між собою;

в) визначає частку обсягу реалізації найбільшого центру.

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V розділ. Товарна політика підприємства
  7. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  8. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Автопідприємства вантажних автомобілів
  11. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  12. Активами торговельного підприємства




Переглядів: 1092

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. КОРПОРАТИВНІ ТА ДІЛОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА | Тема 8. ФУНКЦІОНАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.