Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






У кожній із шести груп відповідей відзнач одну («а», «б» або «в»), що відповідає твоєму поводженню.

1. а) У роботі, у відносинах із представниками протилежної статі, спортивних або азартних іграх я не боюся суперництва і виявляю агресивність.

б) Якщо в грі я втрачаю кілька очок і якщо представник протилежної статі не реагує належним чином на найперші мої знаки уваги, то я здаюся і виходжу з гри.

в) Я уникаю будь-якої конфронтації.

2. а) Я честолюбний і хочу багато чого досягти.

б) Сиджу і чекаю «у моря погоди».

в) Шукаю привід ухилитися від роботи.

3. а) Люблю працювати швидко, і часто не терпиться скоріше закінчити справи.

б) Сподіваюся, що хтось буде мене «підганяти».

в) Коли я приходжу додому, то думаю про те, що сьогодні було на роботі.

4. а) Я розмовляю швидко і голосно. У бесіді досить категоричний і перебиваю інших.

б) Коли мені відповідають «ні», я реагую зовсім спокійно.

в) Мені насилу вдається стримувати свої почуття і тривоги.

5. а) Мені часто буває нудно.

6) Мені подобається нічого не робити.

в) Я дію з огляду на бажання інших людей, а не свої власні.

6. а) Я швидко ходжу, їм і п’ю.

б) Якщо я забув щось зробити, мене це не турбує.

в) Я стримую свої почуття.

Підрахуйте бали: «а» – 6 балів, «6» – 4 бали, «в» – 2 бали.

Від 24 до 36 балів. Ти дуже швидко йдеш до стресу. У тебе можуть навіть з’явитися симптоми таких хвороб, як серцева недостатність, виразка шлунку, хвороби кишечнику. З тобою людям дуже важко уживатися. Найголовніше для тебе зараз – навчитися заспокоювати себе. Це буде дуже корисно і приємно для всіх навколишніх.

Від 18 до 24 балів. Ти – людина спокійна і не піддана стресові. Якщо ти набрав небагато більше ніж 18 балів, то тобі потрібно стати терпимим до навколишніх людей. Це дозволить домогтися від них більшого.

Від 12 до 18 балів. Твоя бездіяльність теж може стати причиною стресу. Напевно, дуже дратуються близькі люди, дивлячись на твоє поводження. Побільше впевненості в собі! Склади перелік своїх позитивних якостей і удосконалюй кожну з них.

 

Література:

1. Андреев В. И. Конфликтология: искусство спора, ведения переговоров, разрешения конфликтов. – М., 2005.

2. Бабосов Е. М. Конфликтология. – Мн.: Право и экономика, 2007. – 360 с.

3. Конфліктологія: навчальний посібник. – Львов: „Магнолія 2006”, 2011. – 229 с.

4. Ворожейкин И. Е. Кибанов А. Я., Захаров Д. К. Конфликтология. – М.: ИНФРА, 2009.

5. Дмитриев А. В. Конфликтология: Учеб. пособие. – М.: Гардарики, 2003. – 320 с.

6. Цюрупа М. В. Основи конфліктології та теорії переговорів: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2004. – 172 с.

 

Змістовний модуль 2.ПЕДАГОГІЧНА КОНФЛІКТОЛОГІЯ”

Семінарське заняття № 5


Читайте також:

  1. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
  2. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
  3. Бланк відповідей
  4. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  5. Виступи студентів, доповнення і коригування відповідей, дискутування
  6. ВІДЗНАЧИТИ — ЗАУВАЖИТИ — ЗВЕРНУТИ УВАГУ.
  7. Гексахлоретан (фасціолін, шестихлористий етан, дистовет) - Hexachloraethanum
  8. Дидактичні особливості уроків для учнів шестирічного віку.
  9. Духовно-моральна соціально-економічна система – це найвищий тип ведення господарства та укладу соціального організму, якому відповідає православна соціально-економічна модель.
  10. Експедитор відповідає перед клієнтом за
  11. Еталони відповідей
  12. Еталони відповідей




Переглядів: 207

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Засоби розв’язання конфліктів. Стрес та попередження конфліктів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.