МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
У кожній із шести груп відповідей відзнач одну («а», «б» або «в»), що відповідає твоєму поводженню.1. а) У роботі, у відносинах із представниками протилежної статі, спортивних або азартних іграх я не боюся суперництва і виявляю агресивність. б) Якщо в грі я втрачаю кілька очок і якщо представник протилежної статі не реагує належним чином на найперші мої знаки уваги, то я здаюся і виходжу з гри. в) Я уникаю будь-якої конфронтації. 2. а) Я честолюбний і хочу багато чого досягти. б) Сиджу і чекаю «у моря погоди». в) Шукаю привід ухилитися від роботи. 3. а) Люблю працювати швидко, і часто не терпиться скоріше закінчити справи. б) Сподіваюся, що хтось буде мене «підганяти». в) Коли я приходжу додому, то думаю про те, що сьогодні було на роботі. 4. а) Я розмовляю швидко і голосно. У бесіді досить категоричний і перебиваю інших. б) Коли мені відповідають «ні», я реагую зовсім спокійно. в) Мені насилу вдається стримувати свої почуття і тривоги. 5. а) Мені часто буває нудно. 6) Мені подобається нічого не робити. в) Я дію з огляду на бажання інших людей, а не свої власні. 6. а) Я швидко ходжу, їм і п’ю. б) Якщо я забув щось зробити, мене це не турбує. в) Я стримую свої почуття. Підрахуйте бали: «а» – 6 балів, «6» – 4 бали, «в» – 2 бали. Від 24 до 36 балів. Ти дуже швидко йдеш до стресу. У тебе можуть навіть з’явитися симптоми таких хвороб, як серцева недостатність, виразка шлунку, хвороби кишечнику. З тобою людям дуже важко уживатися. Найголовніше для тебе зараз – навчитися заспокоювати себе. Це буде дуже корисно і приємно для всіх навколишніх. Від 18 до 24 балів. Ти – людина спокійна і не піддана стресові. Якщо ти набрав небагато більше ніж 18 балів, то тобі потрібно стати терпимим до навколишніх людей. Це дозволить домогтися від них більшого. Від 12 до 18 балів. Твоя бездіяльність теж може стати причиною стресу. Напевно, дуже дратуються близькі люди, дивлячись на твоє поводження. Побільше впевненості в собі! Склади перелік своїх позитивних якостей і удосконалюй кожну з них.
Література: 1. Андреев В. И. Конфликтология: искусство спора, ведения переговоров, разрешения конфликтов. – М., 2005. 2. Бабосов Е. М. Конфликтология. – Мн.: Право и экономика, 2007. – 360 с. 3. Конфліктологія: навчальний посібник. – Львов: „Магнолія 2006”, 2011. – 229 с. 4. Ворожейкин И. Е. Кибанов А. Я., Захаров Д. К. Конфликтология. – М.: ИНФРА, 2009. 5. Дмитриев А. В. Конфликтология: Учеб. пособие. – М.: Гардарики, 2003. – 320 с. 6. Цюрупа М. В. Основи конфліктології та теорії переговорів: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2004. – 172 с.
Змістовний модуль 2. “ ПЕДАГОГІЧНА КОНФЛІКТОЛОГІЯ” Семінарське заняття № 5 Читайте також:
|
||||||||
|