Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мови, командні інтерпретатори та інструментальні засоби

Фундаментальні рішення, які повинні бути застосовані до визначення задачі, є рішеннями про те, як краще всього створити модель для цієї задачі. Інколи, певний досвід вже є накопиченим, і дозволяє обрати найкращий підхід. У вигляді загальних рекомендацій щодо вибору найоптимальнішого підходу до вирішення задачі слід використовувати звичайне програмування [48].

Як і стандартна мова SQL, застосована для роботи з реляційними базами даних, мова експертних систем є мовою більш вищого рівня в порівнянні з такими мовами як LISP і С, оскільки вона дозволяє простіше виконувати певні операції; з іншого боку мова експертних систем може використовуватися лише для вирішення меншого кола задач. В силу свого особливого характеру мови експертних систем є більш підходящими виключно для створення експертних систем, а не для розробки програм загального призначення. В багатьох ситуаціях виникає навіть необхідність виходити за рамки мови експертної системи. Мова CLIPS спроектована таким чином, щоб безперешкодно здійснювати вказані переходи.

Сучасні мови, такі як Java і С# розроблені для надання програмісту суттєвої допомоги у досягненні абстракції даних. Для цього передбачено в них передбачено структури, що забезпечують інкапсуляцію даних, об’єкти, методи і пакети. Не враховуючи того, що в наші дні наявна величезна різноманітність програмних мов, виникає плутанина. Деякі розробники іменують свої програмні продукти як «інструментальні засоби», інші «командні інтерпретатори», а решта ведуть мову про «інтегровані варіантні середовища» [5].

Мова. Транслятор команд, записаних з використанням певного стандартизованого синтаксису. В мові експертних систем надається також апарат логічного виведення, призначений для виконання операторів цієї мови. В залежності від реалізації апарат логічного виведення забезпечує пряме або обернене виведення або обидва варіанти.


Інструментальний засіб. Поєднання мов і повзяаних з ними допоможіних програм (або утиліт), дозволяє спростити розробку, налагодження і доставку до користувача прикладних програм. В склад утилі можуть входити текстов та графічні редактори, системи управління файлами, налагодженням системи та генератори коду. Деякі інструментальні засоби можуть допускати використання в одному додатку різних підходів, таких як пряме і обернене логічне виведення.

Командний інтерпретатор. Інструментальні засоби спеціального призначення, що застосовуються в додатках деяких типів, потребують від користувача надання доступу виключно до бази знань.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  4. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  5. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  6. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  7. V Засоби навчання
  8. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  9. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  10. Адреноблокуючі засоби.
  11. Адреноблокуючі засоби.
  12. Адреноміметичні засоби непрямої дії.




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка технології експертних систем | Елементи експертної системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.