МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соціальні інститути суспільства: функції та види, процес інституціоналізації.Важливим елементом соціальної структури суспільства є соціальний інститут. Поняття «соціальний інститут» запозичено соціологією з юридичної науки, де воно означає сукупність юридичних норм, що регулюють соціально - правові відносини (інститут наслідування, шлюбу та ін.) Згідно зі структурно-функціональним підходом, соціальний інститут розглядають, як сталий комплекс формальних і неформальних правил, принципів, норм, установок, які регулюють різні сфери людської діяльності та організовують її систему ролей, статусів, що й утворює соціальну цілісність. Соціальний інститут (лат. institutum — організація, лад) — відносно стійка модель поведінки людей і організацій, що історично склалася у певній сфері життєдіяльності суспільства. Соціальні інститути - це механізми самоорганізації спільного життя людей, органи управління ними. Вперше запровадив це поняття у соціологію Г.Спенсер.
Залежно від сфери дії і функцій розрізняють такі соціальні інститути:
Усі соціальні інститути виконують певні соціальні функції.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|